باغ ویلا تهراندشت یکی دیگر از گزینه های انتخاب و خرید باغ ویلا در منطقه های خوش آب و هوا می باشد. در حال حاضر یکی از دغدغه های رایج شهرهای شلوغ و پر ازدحام، سر و صدا، آلودگی هوا و ترافیک می باشد که افراد سالمند و افرادی که نیاز به استفاده از هوای پاک را دارند، تمایل به خرید ملک در خارج از شهر دارند. خرید باغ ویلا تهراندشت به دلیل آب و هوای خوبی که دارا می باشد به عنوان بهترین گزینه برای متقاضیان خرید ملک می باشد. در عین حال منطقۀ تهراندشت به استان های تهران و کرج نزدیک می باشد و به راحتی می توان تردد روزانه داشت.

خرید و فروش باغ ویلا تهراندشت

در حال حاضر افراد زیادی تمایل و به خرید باغ ویلا در تهراندشت دارند. مشاوران املاک با تجربه با استفاده از تجربه های فراوانی که در حوزۀ فروش انواع ملک و باغ ویلا در تهراندشت کسب نموده اند، پس از بررسی فایل های خود، متناسب با بودجۀ مالی و سلیقۀ مشتری، مناسب ترین باغ ویلا تهراندشت را که با ملاک های آنها سازگاری دارد را به آنها نشان می دهند. پیش از خرید ملک و باغ ویلا در تهران دشت بهتر است از دانش و تجربیات افراد با سابقه که در حوزۀ فروش باغ ویلا در تهراندشت فعالیت می کنند بهره گرفته شود.

هنگام خرید باغ ویلا ارزان در کرج باید تمام امکانات و تجهیزات ملک را مورد بررسی قرار دهید که کنتور آب، گاز، برق، کابینت های آشپزخانه، امکانات اتاق ها، تعداد کمدهای دیواری، تأسیسات الکتریکی و مکانیکی، مستغلات اضافه و ... تعدادی از این موارد محسوب می شود.

مشاور باغ ویلا رکورد به عنوان یکی از املاک با سابقه در منطقۀ تهراندشت فعالیت می کند و دارای مشاوران پویا و با تجربه می باشد که می تواند شما مشتری خرید باغ ویلا را متناسب با سلیقه و توان مالی راهنمائی سازد.

شماره هاي تماس٠٩١٢٦٦٢٦٣٥٥  -  ٠٩٣٩٨٩٦٥٢٥٢
آدرس : كرج ، تهراندشت ، بعد از سرخاب ، روستاي قاسم اباد ، دفتر املاك باغ ويلا ركورد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()