موکت ها از کفپوش هایی است که از زمان های گذشته مورد توجه افراد بوده و در خانه ها و هتل ها و محیط های کاری از انواع آن استفا ده می شود . گرچه شاید برخی از افراد موکت ها را به عنوان وسیله ای لوکس برای منازل ندانند اما در نظر گرفتن خوبی های این کفپوپ دوست داشتنی باعث شده بسیاری از این کفپوش راضی بوده و از آن لذت ببرند.موکت ها را می توان با هر مبلمانی و یا هر وسیله ای هماهنگ ساخت زیرا از وسیله های است که می تواند با دکوراسیونی هماهنگ باشد. یکی از مزیت های موکت پر تر نشان دادن خانه و به چشم آوردن لوازم می باشد بنلبراین برای خانه های که وسایل زیادی ندارند بسیار مناسب است. برای اطلاع از  فروش موکت ارزان  به سایت مراجعه کنید.

همچنین برای فضا های بزر نیز استفاده از موکت ها می تاوند فضایی صمیمانه و گرمی را به وجود بیاورد و از پخش دیده شدن وسیله ها جلوگیری کند. اگر خانه ی شما در سایه بوده و نورگیری کمی دارد می توانید از رنگ های گرم استفاده کنید تا خانه را روشن تر نشان دهد. همچنین موکت های تیره برای کوچک نشان دادن فضا و رنگ های سرد و کلایم برای بزرگ تر نشان دادن فضا به کار می رود. موکت هایی پرز های بلندی دارد نیز فضا را کوچک تر نشان می دهدو برای فضا های بسیار کوچک مناسب نمی باشد. یکی از نکات مهمی که در خرید موکت باید به آن توجه داشته باشید قیمت موکت است زیرا شما باید با توجه به بودجه ایکه در نظر گرفته اید انواع موکت را انتخاب کنید. بنابراین براساس قیمت مورد نظر سعی کنید بهترین خرید را داشته باشید. برای خرید موکت پالاز  از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های فعال ر بخشفروش انواع لوازم دکوراسیون می باشد که با هدف رضایت ممشتریانش بهترین خدمات را ارائه می دهد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()