انتخاب کفپوش مناسب یک امر ضروری برای هر محیطی است. کفپوش سطح بسیار زیادی از دکوراسیون را می گیرد و در زیبایی تاثیر گذار است همچنین بله دلیل راه رفتن بر روی این کفپوش بسیار مهم است که چه کفپوشی را انتخاب می کنیم که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی و قیمت بتواند ما را راضی نگه دارد. برای اطلاع از قیمت پارکت ارزان به سایت مراجعه کنید.

ویژگی پارکت

پارکت کفپوشی سبکاست که به صورت لایه ای بر روی زمین قرار می گیرد. نصب پارکت سختی نصب سرامیک و انواع کفپوش های دیگر را ندارد و می توان با ینفاده از چسب محکم و مخصوص آن را نصب کرد. پارکت پس از نصب شدن در جای خود محکم باقی می ماند، البته نوعی دیگر از پارکت ها به نام پارکت لمینت که دارای لایه ی لمینت براق و مقاوم است نیز از موا  اولیه ی پارکت تهیه می شود اما برای نصب پارکت لمینت نخیازی ب چسب نبوده و این نوع پارکت با استفاده از سنگینی وزنشان و نر و مادگی در کنار هم چفت می شوند.

خرید انواع پارکت را میتوانید با توجه به رنگ و طرح دلخواهتان انجام دهید زیرا تنوع طرح در پارکت ها بالا می باشد. برای خرید پارکت یونیک از طریق لینک ها اقدام نمایید.

نصب پارکت باید توسط شخص ماهر صوت گیرد زیرا برخلاف ظاهر نصب ساده ی آن ، نصب بسیار سختی دارد و در صورت تخصص نداشتن در این کار نتیجه ی کار زیبا و ا2ولی نخواهد بود بنابراین شما می توانید از افراد با تجربه در این ار کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با سال ها تلاش در بخش فروش لوازم دکوراسین داخلی ، بهترین خدمات را در اتیار مشتریان خود قرار می دهد و محصولات را با منصفانه ترین قیمت به فروش می رساند تا بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()