آموزش مراقبت پوست نیاز به صبر و شکیبایی دارد که می توان با مطالعه کتاب های معتدد و همچنین مراجعه به کلاس های آموزشی مراقبت از پوست به نتایج درخشانی دست یافت. با گذشت زمان و فعالیت های متعدد پوست انسان دچار فرسایش می شود که نیاز است به آن پرداخته شود و شادابی خود را مجدداً بدست آورد. به همین دلیل افرادی که دارای دانش و تجربۀ لازم در خصوص مسائل مربوط به نگهداری پوست، مو و زیبایی دارند، با راه اندازی کلاس های آموزش مراقبت پوست ، تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار می دهند.

دوره آموزش مراقبت پوست

برای دریافت خدمات آموزشی مراقبت پوست می توانید به مراکز آموزشی در سطح تهران و سراسر کشور مراجعه نمائید و متناسب با نیاز خود، بهترین مطالب آموزشی را برای تندستی سلامت خود و دیگر هموطنان آموزش ببینید. آموزش میکروبلیدینگ، آموزش میکرونیدلینگ، میکروپیگمنتیشن، پاکسازی پوست صورت، آموزش لیفت ابرو، اپیلاسیون، اصلاح صورت و ابرو، آموزش فیبروز و ... تعدادی از آموزش هایی است که در حوزۀ آموزش های مراقبت پوست ارائه داده می شود. برای اطلاع از هزینه ی آموزش میکروبلیدینگ  به سایت مراجعه کنید.

با توجه به نیاز و سلیقۀ شخصی می توانید آموزش های هر کدام از دسته های مراقبت از پوست را به صورت حرفه ای دریافت نمائید. پوست به عنوان یکی از عضوهای حساس در بدن می باشد که باید به آن رسیدگی شود تا طراوت و شادابی خود را از دست ندهد. به همین دلیل در سراسر جهان مجتمع های آموزشی مراقبت پوست دایر می باشند که مجوز لازم را در رابطه با ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی دارا می باشند. آموزش خدمات مراقبت پوست به شما کمک می کند که خدمات آرایشگری که ارائه می دهید به نحو احسنت صورت گیرد.

مجتمع آموزشی زیبا به سیما به عنوان یکی از مراکز آموزشی در تهران فعالیت می کند که به دلیل استقبال فراوان از آموزه های آرایشگری و مراقبت پوست دارای شعبه دوم می باشد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  09121881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱)

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه غرب تهران:(۴۴۰۱۷۷۱۵ )

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 913
نمایش همه
علاقه مندی ها ()