نمایندگی هایی که فروش اقساطی ایران خودرو را بر عهده دارند دشواری های زیادی ار در این راه باید بر دوش بکشند. یکی از آنها این است که باید هر روز در مورد قیمت خودروی های ایران خودرو اطلاعات جدید به افراد برسانند. در واقع قیمت خودرو ثابت نمی باشد و روز به روز هم بیشتر می شود. از دیگر دشواری های آنها این است که هر زمان باید در مورد قوانین و شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاعات کاملی به دست بیاورند و زمان فروش خودروهای ایران خودرو آن قوانین را به اجرا در بیاورند.

فروش اقساطی ایران خودرو

قوانین فروش اقساطی ایران خودرو :

ایران خودرو بر اساس ابلاغیه ای که اعلام می کند قوانین فروش اقساطی ایران خودرو را به این نحو بیان می دارد :

  1. نصب پلاک های خودروی شما باید تنها در نمایندگی انجام شود. در واقع شرکت به نمایندگی ها دستور می دهد که باید در ابتدا خودرو پلاک زده شوند و سپس آنها را فرد بتواند تحویل بگیرد.
  2. یکی از طرح هایی که ایران خودرو به مشتریان خود ارائه داده است، طرح تبدیل ایران خودرو می باشد. مشتریانی که مایل هستند از این طرح استفاده کنند باید برای دریافت آن در سایت شرکت ثبت نام نمایند تا به درخواست آنها رسیدگی شود.
  3. یکی از مهمترین قوانینی که در فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد این است که شما باید در ابتدا به صورت اینترنتی اقدام به خرید خودرو نمایید. سامانه اینترنتی ایران خودرو به گونه ای طراحی شده است که مشتریان هیچ اشتباهی در ثبت نام خود انجام نمی دهند و همین امر روند ثبت نام شما را به خوبی انجام می دهد. برای اطلاع از مرکز فروش مبین خودرو به سایت مراجعه کنید.
  4. یکی از نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو که در نزدیکی شما می باشد تمامی قوانین فروش و خرید خودرو را به شما اعلام می کند تا خرید با قیمت مناسبی داشته باشید.

شرکت مبین خودرو قروش اقساطی انواع خودرو را در مجموعه ی خود دارد که می توانید با خیال راحت خرید خودرو را از این مرکز معتبر انجام دهید.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()