مزیت های رادیولوژی دندان سعادت آباد:

مزیت های انجام رادیولوژی دندان چیست؟

دندان پزشکان قبل از انجام هر گونه عملی برای درمان دندان های بیماران، تعیین وضعیت بیمار از نظر بهداشت دهان و دهان و پیش بینی خرابی های احتمالی که بعد ها ممکن است برای بیمار رخ دهد از رادیولوژی استفاده می کند. متخصصان مرکز رادیولوژی  دندان سعادت آباد برای هر گونه ارائه ی خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد در خدمت بیماران می باشند. دندان پزشک با انجام رادیوگرافی بیمار پی به عفونت لثه، آبسه، پوسیدگی دندان ها و نهفتگی دندان عقل و وضعیت آن ها را بررسی کرده و طبق این رادیولوژی به درمان دندان می پردازند. رادیولوژی دندان سعادت آباد از مراکز تخصصی رادیو گرافی می باشد که انجام هر گونه رادیولوژی طبق دستور پزشک در آن انجام می شود.

مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد از مراکزی در تهران می باشد که دارای انواع دستگاه های پیشرفته و فوق تخصصی می باشد که انواع عکس برداری داخلی و خارج دهانی در آن انجام خواهد شد. انجام رادیولوژی توسط رادیولوژی دندان سعادت آباد دارای ضرورت و مزیت های می باشد که به آن ها در ادامه خواهیم پرداخت.

ضرورت های انجام رادیولوژی دندان توسط رادیولوژی دندان سعادت آباد:

از ضرورت ها و مزیت های انجام رادیوگرافی و رادیولوژی دندان می توان به یافتن مشکلاتی که به دندان آسیب رسانده و خواهد رساند مانند پوسیدگی ها و ایجاد لکه های ریز روی دندان، دندان های نهفته ی داخل لثه و مشکلات مربوط به استخوان هایی که به دندان مربوط می شوند اشاره کرد.

طبق رادیو گرافی عکس های مربوط به دندان هایی که در جای خود رشد نکرده و مرتب نیستند را می توان یافت حتی آن هایی که رشد نکرده و نهفته هستند.

توان یافتن کیست های دندان و عفونت های لثه ای

رادیولوژی برای کسانی که قصد انجام جراحی لثه، عصب کشی، ایمپلنت و ارتودنسی را دارند مناسب می باشد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل انجام هر گونه رادیو گرافی اعم از رادیو گرافی داخل دهانی و خارج دهانی با بهترین دستگاه ها و بهترین تیم تخصص یافته را ارائه می دهد. همچنین مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد در اسرع وقت و زمانی کوتاه در خدمت بیماران می باشد. مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد طبق مصوبه ی وزارت بهداشت و طبق تعرفه ی این وزارت روی انواع رادیو گرافی های خود قیمت گذاری کرده اند.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()