شرایط فروش اقساطی خودرو

طرح فروش اقساطی خودرو در هر شرکت و نمایندگی با شرایط و ضوابط متفاوتی ارائه می شود. در حقیقت شرکت ها و نمایندگی های تولیدی خودرو با توجه به سیاست ها و قانون گذاری ها اقدام به اجرای طرح هایی در جهت تسهیل تهیه ی خودرو می نمایند. این شرکت ها برای رفاه حال مشتریان خود به شیوه های مختلفی این شرایط را در دید عموم قرار می دهند تا تعداد نفرات بیشتری بتوانند با این طرح ها صاحب ماشین مورد علاقه ی خود شوند.

عوامل مختلفی بر شرایط فروش اقساطی خودرو تاثیرگذار هستند. شرکت های تولید کننده خودروهای داخلی و یا وارد کننده های خودروهای خارجی، بر اساس امکانات، ویژگی ها و مجموع هزینه های صرف شده برای تولید خودروها از جمله ی این موارد می باشند. فروش اقساطی خودرو نباید باعث ضرر دیدن یک شرکت خودروسازی شود. چرا که در این صورت حتی دیگر توان تولید را هم نخواهد داشت و امکان اجرای این طرح های مفید هم از آن ها سلب خواهد شد.

تلاش تمام شرکت های خودروسازی آن است که شرایط فروش اقساطی خودرو را به صورت انعطاف پذیر تشکیل دهند. با قیمت های نجومی و تورم حاکم بر فضای جامعه سبب شده تا مردم به سوی تهیه ی مایحتاج خود به صورت اقساطی باشند. طبیعی است که مردم برای تهیه خودرو مورد نظر خود به سمت تولید کننده هایی توجه بیشتری خواهند داشت که شرایط فروش اقساطی خودرو مناسب تری ارائه کرده باشد. بررسی شرایط فروش از مهم ترین مواردی است که مردم برای تصمیم گیری جهت تهیه ماشین خود و یا هر وسیله ی دیگری در زندگی انجام می دهند. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی سایپا  از طریق لینک اقدام نمایید.

شرایط فروش اقساطی خودرو شامل تعداد اقساط، مبلغ تمام شده، شرایط ضمانت و نیز موعد تحویل ماشین خواهد بود. شرکت مبین خودرو با افتخار یکی از بهترین فروشگاه هایی است که بهترین شرایط فروش خودرو را برای مشتریان فراهم نموده است تا تعداد بیشتری از مردم بتوانند به ماشین مورد نظر خود برسند.

 

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()