الکترود استیل

اگر می خواهید که برای جوشکاری استیل از الکترود استفاده کنید می توانید از الکترود ای مخصوص به نام الکترود استیل استفاده نمایید. از الکترود استیل می توان در محیط هایی که دارای رطوبت می باشد نیز استفاده کرد. الکترود استیل ها از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است . الکترود استیل داز نظر نوع و کیفیت و ضخامت و جنس دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس کارکرد می توان انواع مختلفی از آن را استفاده کرد. برای خرید و فروش الکترود استیل به سایت مراجعه کنید.

روکش الکترود استیل از فلاکس پوشانده شده است و در برخی از موارد از جنس هایی مانند آهک و سلولز و خاک رس و... می باشد. زمانی که می خواهیم دو ماده ی فلزی را به هم جوش دهیم از انواع لکترود استیل استفاده می کنیم و با پر کردن درز ، می توانیم دو قطعه را به هم اتصال دهیم. در بسیاری از صنعت های مختلف فلزی از انواع الکترود استیل استفاده می شود. الکترود از لحاظ پوششی نیز به سه دسته ی الکترود استیل کم ضخامت ، الکترود استیل با ضخامت متوسط و الکترود استیل با ضخامت بالا تقسیم بندی می شود. سایز الکترود استیل با توجه به مفتول محاسبه می شود یعنی لایه ی بیرونی به حساب نمی آید.

خرید و فروش الکترود استیل

الکترود های استیل در فروشگاه های ارائه دهنده ی ملزومات استیل یافت می شود که می توانید انواع آن را خریداری کنید اما در زمان خرید باید از افراد دارای تخصص در ایئ زمینه کمک بگیرید تا در انتخابتان دچار مشکل نشوید. فروشگاه استیل الف یکی از فروشگاه هی معتبر در زمینه ی فروش قطعات استیل می باشد که سال ها در این زمینه فعالیت داشته و توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. برای خرید اینترنتی انواع الکترود جوشکاری از طریق لینک به سایت انتقال پیدا کنید.

آدرس: خيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()