حمل و نقل ورق استیل:

ورق استیل را چگونه حمل و نقل می کنند:

جالب است بدانید که ورق استیل با این همه کیفیت و دوامی که دارد باید در زمان حمل و نقل بسیار مورد توجه قرار گیرد و یک سری قوانین در مورد آن اجرا شود زیرا در طی مسیر ممکن است این ورق ها آسیب ببینند. برای پیشگیری از این اتفاقات باید اقدامات زیر را انجام داد:

 

در هنگام ثبت بار باید از تعاریف زیر در بارنامه استفاده شود:

مرطوب قبل از حمل و نقل

تا حدی زنگ زده تا زنگ زده شود

چرخ دنده مشخص شد

آلوده به ماده خارجی است

آلوده به آب نمک است

بسته بندی محتویات در معرض پاره شدن

و غیره. برای اطلاع از قیمت خرید ورق استیل به سایت مراجعه کنید.

 

همواره تعداد زیادی ورق استیل سرد در صنعت خودرو پردازش می شود، اما برخی نیز در ساخت کالاهای خانگی (به عنوان مثال یخچال ها) استفاده می شوند. هم چنین از ورق های استیل در صنعت خودرو یا در تولید مصالح بام (به عنوان مثال چشمک زن ، ناودان) استفاده می نمایند.

در صنعت بسته بندی برای تولید قوطی، کالاهای خانگی و اسباب بازی ها و برای محصولات مشابه استفاده می شود. از ورق استیل در وسایل برقی نظیر ترانسفورماتورها، ماشین آلات برقی و تجهیزات استفاده می نمایند. هم چنین از ورق استیل ضد زنگ در ساخت ماشین آلات، ابزار و ظروف استفاده می کنند. برای خرید ورق استیل خشدار ارزان  به سایت مراجعه کنید.

 

همان طور که در بالا به آن اشاره نمودیم، کاربرد های ورق استیل بسیار زیاد است، لذا ورق های استیل باید در تولید این ابراز آلات به نحو احسن ایفای نقش کنند. در صورت وجود هر گونه زنگ زدگی و خورده شدگی این ورق ها کیفیت خود را از دست داده و محصول بی کیفیتی تولید می شود. به همین دلیل است که در حمل و نقل ورق استیل باید دقت لازم را به خرج داد تا بدون هیچ آسیب و خسارتی به مقصد برسد. وقتی در تولید محصولات از ورق استیل با کیفیت استفاده شود، آن محصول می تواند تا سال های سال ماندگار باشد. فروشگاه استیل الف یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش محصولات استیل می باشد.

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()