باغ ویلا تهراندشت یکی از مناطقی است که از نظر آب و هوا بسیار پاک می باشد که این مسئله موجب جذب ساکنین مناطق پر ترافیک شده است. خیلی از افراد علاقه مند به خرید باغ ویلا در مناطق خوش آب و هوا می باشند که تعطیلات آخر هفتۀ خود را در چنین مناطقی سپری کنند و دیگر نگران آلودگی هوا و مسائلی از این قبیل نباشند.

خرید و فروش باغ ویلا تهراندشت

چندین سال است که خرید و فروش باغ ویلا در تهراندشت مورد استقبال ساکنین تهران و کرج قرار گرفته است که بتوانند متناسب با توان مالی خود، صاحب بهترین باغ ویلا در تهراندشت شوند. قابل ذکر است که قطعات زمین مناسب برای ساخت ویلا در تهراندشت بسیار متعدد می باشد که می توان بهترین باغ ویلا ها را در آنها ساخت و ساز نمود. با خرید باغ ویلای با صفا در تهراندشت می توانید اوقات خوشی را برای خود و عزیزان خود فراهم سازید که به جدیدترین تجهیزات و امکانات مجهز باشند. پیش از خرید باغ ویلای تهراندشت، بهتر است به موقعیت مکانی و تجهیزاتی که در آن باغ ویلا قرار گرفته است، توجه نمائید. برخی از مواقع ارزش ملک نسبت به بهای زمین بیشتر می باشد که می توانید فاکتورهای مختلف خرید باغ ویلا را در نظر بگیرید.

قیمت باغ ویلا تهراندشت بر اساس متراژ زمین، میزان و کیفیت امکانات باغ ویلا مشخص می گردد. در نتیجه می توانید با استفاده از اطلاعات جامع نسبت به شرایط محیطی املاک، بهترین ملک باغ ویلا در تهراندشت را با امکانات پیشرفته و مدرن خریداری نمائید. خرید و فروش باغ ویلا در تهراندشت متناسب با سلایق مختلف صورت می گیرد. برای  خرید و فروش باغ ویلا  به سایت مراجعه کنید.

دفتر باغ ویلا حاج فرهنگ به عنوان یکی از مشاوران املاک فعال در حوزۀ خرید و فروش انواع باغ ویلا مدرن در تهراندشت فعالیت می کند.

شماره تماس : ٠٩١٢٦١٢٤٧٩٢

ادرس : كرج ، تهراندشت ، بعد از پل سرخاب ، دفتر باغ ويلا حاج فرهنگ

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1073
نمایش همه
علاقه مندی ها ()