باغ ویلا تهراندشت جزء اولین گزینه های ساکنین استان تهران و کرج می باشد که تمایل به خرید باغ ویلا خارج از استان را دارند. با خرید باغ ویلا مدرن در تهراندشت می توانند علاوه بر مزایای سرمایه گذاری، از شرایط و موقعیت جغرافیایی این منطقه بهره مند شوند. برای اطلاع از  قیمت باغ ویلا در تهراندشت به سایت مراجعه کنید.

جادۀ اصلی منطقه تهراندشت در 69 کیلومتری میدان آزادی می باشد و در ساعات خلوت، فاصله زمانی 1 ساعت دارد و در پیک شلوغی نیز می توان ظرف مدت 1.5 ساعت به تهراندشت رسید. در ضمن منطقه تهراندشت در انتهای اتوبان کرج قزوین واقع شده است و این مسئله موجب دسترسی آسان این منطقه به کرج می شود. بنابراین ساکنین این مناطقه علاقه مندی خود را برای خرید باغ ویلا مدرن تهراندشت نشان می دهند.

خرید و فروش باغ ویلا تهراندشت

خرید و فروش باغ ویلا تهراندشت توسط دفاتر املاک صورت می گیرد. در نتیجه اگر تمایل به خرید باغ ویلا شیک در تهراندشت دارید، می توانید به دفتر املاکی که دارای سابقه کاری طولانی مدت می باشد، مراجعه کنید چون نسبت به منطقه احاطه دارند و بهتر می توانند شما را در خرید بهترین باغ ویلا در تهراندشت راهنمائی کنند. از نکات مثبت این منطقه می توان به این مسئله اشاره نمود که متناسب با توان مالی مختلف، انواع باغ ویلا طراحی شده است که متراژهای مختلفی را شامل می شود. برای خرید و فروش باغ ویلا شیک  به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید باغ ویلا در تهراندشت به متراژ ملک، امکانات ویلا، کیفیت مصالح، تعداد اتاق خواب، دوبلکس بودن ویلا، کیفیت شیرآلات، امکانات سیستم تأسیسات، استخر، امکانات فضای سبز محوطۀ باغ و ... بستگی دارد. به همین جهت با قیمت مناسب می توانید مالک باغ ویلا مدرن در تهراندشت شوید.

دفتر املاک باغ ویلا رکورد دارای سابقه طولانی مدت در زمینۀ خرید و فروش انواع باغ ویلا در تهراندشت می باشد که از مشاوران فعال و پویا برای راهنمائی مشتریان استفاده می کند.

شماره هاي تماس : ٠٩١٢٦٦٢٦٣٥٥  -  ٠٩٣٩٨٩٦٥٢٥٢
آدرس : كرج ، تهراندشت ، بعد از سرخاب ، روستاي قاسم اباد ، دفتر املاك باغ ويلا ركورد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1111
نمایش همه
علاقه مندی ها ()