سیم جوش استیل یکی دیگر از ادوات جوشکاری است که در کنار الکترود جوشکاری برای برخی از فرآیندهای جوشکاری به کار برده می شود. برای ساخت سیم جوش های استیل از فولاد ضد زنگ آستنیتی گرید 300 استفاده می شود که نسبت به اکسید و خوردگی فوق العاده می باشد و کاربرد عمدۀ آن در اتصالات لوله ها می باشد. برای خرید سیم جوش استیل باید به کاربرد آن توجه نمود تا مناسبت ترین سیم جوش فولاد با مقاومت خوردگی بالا خریداری شود. برای خرید اینترنتی سیم جوش استیل به سایت مراجعه کنید.

خرید سیم جوش استیل

خرید سیم جوش استیل به دلیل مقاومت بالای این فولاد در برابر خوردگی می باشد. در نتیجه مطابق با استانداردهای لازم می توان از مناسب ترین سیم جوش استیل استفاده نمود. نکتۀ قابل توجه در رابطه با تولید سیم جوش مقاوم در برابر خوردگی می توان به این مسئله اشاره نمود که درصد کروم به کار رفته در تولید سیم جوش استیل استنلس است که تعیین کننده می باشد. برای خرید فیلر استیل باید نوع کاربرد جوشکاری را در نظر داشته باشید. از مهم ترین ویژگی های کاربرد سیم جوش استیل که همان فیلر استیل نامیده می شود، می توان به ترک خوردگی محل جوش اشاره نمود که به دلیل گرما و نقص ممکن است بوجود می آید. با کاربرد سیم جوش استیل با کیفیت می توان احتمال ترک خوردگی را کاهش داد و از صدمات جدی به قطعات جوشکاری شده جلوگیری نمود.

خرید سیم جوش استیل ارزان

قیمت سیم جوش استیل ثابت نمی باشد چون نوسانات بازار بسیار است. به همین جهت می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از قیمت خرید سیم جوش استیل مطلع گردید. برای خرید و فروش سیم جوش به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه نوین جوش به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های پخش و فروش انواع سیم جوش استیل در تهران فعالیت می کند. شما مشتری گرامی می توانید متناسب با نیاز خود با واحد فروش نوین جوش تماس بگیرید و از قیمت سیم جوش های استیل مطلع گردید.

آدرسخيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()