فرچه سیمی کاسه ای یکی دیگر از تجهیزات صنعتی است که مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارد. در حال حاضر خرید و فروش فرچه سیمی کاسه ای مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است که به وفور می توان در کاربردهای مختلف مشاهده نمود. فرچه سیمی کاسه ای صنعتی دارای برس زبر و خشن می باشد که برای مصارف جرم گیری، خش کاری سطوح صاف قبل از رنگ و غیره موید استفاده قرار گرفته می شود. برای اطلاع از  قیمت فرچه سیمی کاسه ای به سایت مراجعه کنید.

انواع فرچه سیمی کاسه ای

در بازار انواع فرچه سیمی کاسه ای عرضه می شود که از نظر ساختار متفاوت می باشد ولی با یک هدف طراحی شده است. فرچه سیمی کاسه ای افشان و فرچه سیمی کاسه ای بافت از معروف ترین فرچه های سیمی کاسه ای است که در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده اند. فرچه های سیمی از تعداد زیادی سیم های نازک فولاد استیل یا برنج ساخته می شود که زبری و سختی لازم را برای لایه برداری و جرم گیری سطوح مختلف داشته باشد. نکتۀ حائز اهمیتی که در رابطه با کارایی این نوع فرچه ها می توان اشاره نمود، این است که می توان بر روی محورهای متحرک و ثابت نصب نمود و گسترۀ کاربرد فرچه های سیمی کاسه ای را ارتقاء داد.

قیمت خرید و فروش فرچه سیمی کاسه ای

قیمت خرید و فروش فرچه سیمی کاسه ای به جنس سیم فرچه کاسه ای و همچنین ابعاد فرچه اشاره نمود. در نتیجه به صورت تلفنی و یا اینترنتی می توانید از قیمت خرید انواع فرچه سیمی کاسه ای آگاه شوید. فرچه های سیمی کاربرد گسترده ای دارند که می توان برای براده برداره لبه های زنگ زده استفاده نمود. برای خرید و فروش فرچه سیمی کاسه ای بافته  به سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه نوین جوش با فعالیت چندین ساله در حوزۀ فروش انواع فرچه سیمی کاسه ای در ابعاد مختلف فعالیت دارد و با استفاده از پرسنل متخصص و مجرب قادر به راهنمایی مشتریان عزیاز می باشد.

خيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()