فروش الکترود یک نیاز صنعتی است که در سراسر جهان صورت می گیرد. الکترود از فولاد یا مفتول فلزی ساخته شده است که جریان برق را از خود عبور می دهد و بدین وسیله امکان اتصال قطعات فلزی را به یکدیگر امکان پذیر می کند. صنعت اتصالات قطعات فلزی در سیستم های تأسیسات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون برخی از قطعات فلزی نیاز به اتصال به یکدیگر دارند. برای اطلاع از فروش اینترنتی الکترود به سایت مراجعه نمایید.

رونق فروش الکترود

با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه های جوش، صنعت فروش الکترود رونق پیدا کرد و با توجه به نوع قطعات فلزی که قرار است به یکدیگر متصل شوند، انواع الکترود با پوشش های مختلف ساخته شد تا میزان مقاومت و دوام اتصالات جوش را بیش از پیش افزایش دهد. به همین جهت فروش انواع الکترود استیل، الکترود پایه نیکل، الکترود پوشش قلیایی، الکترود سلولوزی، الکترود ضد سایش، الکترود چدن و غیره رونق یافته است و در صنایع مختلف از مناسب ترین الکترود جوشکاری استفاده می شود. با خرید الکترود مناسب و با کیفیت می توان دوام و طول عمر اتصالات جوشکاری را بهبود بخشید. از این رو هنگام خرید الکترود جوشکاری، جنس قطعاتی که قرار است به یکدیگر متصل شود باید مد نظرگرفته شود. خرید و فروش الکترود با توجه به خوردگی شکاف و خوردگی ارتعاشات الکترود صورت می گیرد.

فروش الکترود استیل

فروش الکترود استیل بیش از دیگر انواع الکترود جوشکاری مشاهده می شود که علت آن به گستردگی کاربرد و ویژگی های قابل توجه الکترود استیل می باشد. هنگام خرید الکترود جوشکاری باید کیفیت الکترود و مقاومت الکترود نسبت به خوردگی و حرارت سنجیده شود و متناسب با قطعات فلزی که قرار است به یکدیگر متصل شود، الکترود خریداری می شود. برای خرید الکترود پایه نیکل به سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه نوین جوش به عنوان یکی از فروشگاه هایی است که چندین سال به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش الکترود با پوشش های مختلف برای عملیات جوشکاری فعالیت می کند.

آدرسخيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 675
نمایش همه
علاقه مندی ها ()