آموزش آرایشگری بانوان یکی از حرفه هایی است که نیاز به کسب تجربه و آگاهی دارد. همانطور که می دانید آموزش آرایشگری شامل چندین دورۀ مجزا می باشد که برای کسب مهارت در این زمینه ها باید دوره های لازم را گذراند. هر کدام از دوره های آموزشی دارای طرفداران خاص خود می باشد که علاقه مند به اشتغال در آنها دوره ها می باشند.

آموزش آرایشگری بانوان از مبتدی تا حرفه ای

پوست به عنوان یکی از مهمترین اعضای بدن می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که نیاز به مراقبت ویژه و مداوم دارد. آموزشگاه آموزش آرایشگری بانوان در تهران دارای دوره های اختصاصی در این زمینه می باشند که می توانید مهارت خود را در این عرصه تقویت کنید و به عنوان یک کسب و کار در نظر می گیرند. آموزش تاتو با استفاده از طراحی با حنا نیز یکی دیگر از دوره هایی است که می توانید به عنوان یک مهارت آموزش ببینید و بر روی پوست علاقه مندان به تاتو اجرا کنید. دوره آموزشی اصلاح پوست و صورت نیز یکی از دوره های پایۀ آموزشگاه های آرایشگری بانوان می باشد که با کسب این مهارت می توان به صورت ثابت یک کسب و کار حرفه ای را دنبال کرد.

دوره های آموزشی میکرونیدلینگ و پاک سازی پوست نیز به نوبۀ خود بر گرفته از تکنیک های جدید مراقبت پوست و زیبایی می باشد که برخی از آموزشگاه های آرایشگری بانوان به صورت تخصصی تدریس می کنند. برای اطلاع از دوره های آموزش گریم و میکاپ  به سایت مراجعه نمایید.

هزینۀ آرایشگری بانوان، با توجه به تعداد دوره هایی که تمایل به گذراندن آنها را داشته باشید مشخص می گردد.

مجتمع آموزشی زیبا به سیما به عنوان یکی از باتجربه ترین آموزشگاه های آموزش آرایشگری بانوان در استان تهران می باشد. این مجموعه با استفاده از اساتید مجرب و حرفه ای دوره های مختلف آموزش آرایشگری را با اعطای مدرک فنی و حرفه ای ارائه می دهد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   ۰۹۱۲1881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 923
نمایش همه
علاقه مندی ها ()