آموزش میکروپیگمنتیشن به شما این توانایی را می دهد که بتوانید به صورت تخصصی حرفه ای را در امور آرایشگری بدست آورید و به تنهایی از کسب و کار دائم برخوردار باشید. برای دریافت دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن نیاز است که به آموزشگاه آموزش میکروپیگمنتیشن پیشرفته با اساتید متخصص در حوزۀ میکروپیگمنتیشن مراجعه نمائید.

آرایش دائمی با آموزش میکروپیگمنتیشن

با استفاده از دستگاه های میکروپیگمنتیشن می توان با تزریق رنگ دانه های رنگی زیر لایه اپیدرم و درم، خطوط رنگی را ایجاد نمود. از مزایای آرایش میکروپیگمنتیشن می توان به دائمی بودن میکروپیگمنتیشن اشاره نمود. در ضمن آثار میکروپیگمنتیشن را نمی توان به راحتی از بین برد، به همین دلیل نیاز به کسب دانش تخصصی دارد و افرادی که دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن را گذرانده اند می توانند مهارت لازم را کسب کنند. قابل ذکر است که اصلاح رنگ میکروپیگمنتیشن امکان پذیر می باشد ولی به راحتی حذف نمی شود و نیاز به گذشت زمان طولانی دارد و به راحتی با لیزر پاک نمی شود.

در حال حاضر علاقه مندان به آرایش میکروپیگمنتیشن بسیار زیاد می باشد که این مسئله موجب گسترش آموزش میکروپیگمنتیشن در سطح کشور شده است و آموزشگاه های آرایشگری پیشرفته خدمات دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن را نیز با مربیان متخصص و آموزش دیده ارائه می دهند.

قیمت دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن

قیمت دورۀ آموزش میکروپیگمنتیشن بر اساس نرخ مصوب فنی و حرفه ای می باشد. متناسب با جدید بودن این حرفه از دوره های آموزش آرایشگری، از هزینۀ قابل توجهی برخوردار می باشد که مهمترین مسئله در گذراندن دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن، این است که زیر نظر بهترین و مجرب ترین اساتید گذرانده شود چون جای اشتباه و خطا وجود ندارد. برای اطلاع از  هزینه ی دوره های آموزش آرایشگری به سایت مراجعه نمایید.

آموزشگاه آرایشگری به سیما با کسب سال ها تجربه در عرصۀ ارائه دوره های آموزشی آرایشگری، توانسته جدیدترین تکنیک های آرایشگری از جمله آموزش آرایشگری میکروپیگمنتیشن را با مربیان حرفه ای ارائه دهد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   ۰۹۱۲1881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 914
نمایش همه
علاقه مندی ها ()