آموزش میکرونیدلینگ به عنوان یکی از جدیدترین متدهای جوان سازی پوست می باشد که شامل دستگاه پیشرفته می باشد. برای گذراندن کلاس های آموزش میکرونیدلینگ نیاز است به آموزشگاه های آرایشگری بانوان مراجعه نمائید. به دلیل محبوبیت فراوان فرآیند میکرونیدلینگ، افراد زیادی علاقه مند به گذراندن دوره  آموزش میکرونیدلینگ می باشند چون به طور مستقل می توان به عنوان یک کسب و کار جدید به حساب آورد.

مزایای دوره آموزش میکرونیدلینگ

با تغییر در روش زندگی افراد جامعه، استرس، آلودگی هوا، افزایش سن و مواردی از این قبیل پوست بانوان و آقایان دچار چین و چروک می شود که این مسئله علاوه بر از بین بردن طراوت پوست، باعث از بین رفتن زیبایی پوست می شود. به همین دلیل دستگاه های پیشرفته ای در جهت ترمیم پوست اختراع شده است که بتواند بافت های ناسالم پوست را بازسازی نماید. دستگاه میکرونیدلینگ که به صورت قلم با 12 سوزن ریز استریل می باشد، می تواند با ایجاد خراش و سوراخ هایی بر روی سطوح پوست ایجاد کند که در نتیجۀ آن پوست را برای تولید کلاژن تحریک نماید.

در واقع با گذراندن دوره های آموزش میکرونیدلینگ می توانید نسبت به این حرفۀ پر مخاطب تسلط پیدا کنید و با أخذ مدرک فنی و حرفه ای پایان دوره آموزش میکرونیدلینگ، در آرایشگاه ها و مطب شخصی شروع به فعالیت نمائید.

هزینه دوره آموزش میکرونیدلینگ

هزینۀ دوره آموزش میکرونیدلینگ متناسب با مهارتی که شما کسب می کنید، بسیار مقرون به صرفه می باشد. ضمن آنکه برای اطلاع از هزینه شهریه دوره میکرونیدلینگ می توانید با آموزشگاه های آرایشگری بانوان که به صورت اختصاصی تدریس می کنند، تماس بگیرید. برای اطلاع از  آرایشگاه آموزش آرایشگری در تهران به سایت مراجعه نمایید.

آموزشگاه آرایشگری به سیما با سال ها فعالیت حرفه ای در حوزه آموزش دوره های آرایشگری، با استفاده از پرسنل و مربیان متخصص قادر به ارائه دوره های آموزش میکرونیدلینگ به همراه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای می باشد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   ۰۹۱۲1881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 936
نمایش همه
علاقه مندی ها ()