یکی از مهم ترین انواع نایلون حباب دار، بسته بندی حباب خود چسب است این محافظ بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت است. از مهم ترین ویژگی های آن داشتن نوار دو طرفه چسب است. این نوع از نایلون حباب دار برای وسایلی با سطوح حساس مانند شیشه، تلویزیون های صفحه تخت و مبلمان مناسب می باشد. علاوه بر این، بر خلاف نوار دو طرفه چسب که حذف آن سخت است، می توان چسب حاصل از این نایلون حباب دار را به راحتی از بین برد. برای خرید نایلون حباب دار به سایت مراجعه کنید.

نایلون حباب دار چه کاربردی دارد:

یکی دیگر از انواع نایلون حباب دار، بسته بندی حباب ضد استاتیک می باشد. مواردی که در اثر تخلیه الکترواستاتیک (ESD) از قبیل تلفن های هوشمند، لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی در معرض آسیب قرار می گیرند، با استفاده از بسته بندی حباب ضد استاتیک می توان از آن ها محافظت نمود. بسته بندی حباب سازگار با محیط زیست نوع دیگری از نایلون حباب دار است که ویژگی های خاص خود را دارد. حفاظتی شبیه به بسته بندی کرد حباب استاندارد فراهم می کنند، تنها تفاوت این است که حدود 40 درصد از  این محافظ بازیافت است و برای محیط زیست اثر مثبت دارد. بسیاری از انواع این نوع بسته بندی حباب قابل تجزیه هستند که از در معرض اکسیژن تخریب می شوند و باعث کاهش تأثیر منفی روی محیط در طول زمان می شوند. برای خرید کیسه نایلون حبابدار از طریق لینک اقدام نمایید.

 اگر به دنبال بسته بندی حباب برای همه نیاز های بسته بندی خود هستید، نایلون حباب دار بهترین گزینه برای شما می باشد. محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی حباب می تواند در حالی که حداقل هزینه ها را به دنبال داشته باشد، در رفع نیاز به شما کمک کند. در یک تعریف کلی باید بگوییم که یک ورق قابل انعطاف از پلاستیک می باشد که حباب های پر از هوا از سطح آن بیرون زده است. این ورق برای بسته بندی کالا های شکننده مانند شیشه استفاده می شود.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()