در این مقاله می خواهیم شما را با نایلون ضربه گیر  آشنا گردانیم. نایلون ضربه گیر نباید حاوی مواد تشکیل دهنده تهاجمی باشند، که می تواند به سمت خوردگی کمک کند. منظور از مواد تهاجمی اسید و باز است. نایلون های ضربه گیر و محتویات بسته بندی نباید در تعامل باشند و احتمالاً خصوصیات یکدیگر را مختل نکنند. استفاده از نایلون ضربه گیر باید موثر، ساده ، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه باشد. اگر بخواهیم به درستی ابعاد نایلون های ضربه گیر را تهیه کنیم، ضروری است بدانیم چه تنش هایی را بدون تحمل صدماتی در برابر آن تحمل می کند. برای اطلاع از   فروش نایلون ضربه گیر به سایت مراجعه کنید.

نایلون ضربه گیر و ساختار آن:

 از آن جا که تجهیزات صنعتی به ویژه امروزه از بسیاری از مؤلفه های مختلف سطح مختلف حساسیت تشکیل شده است، تهیه ی طبقه بندی کلی کالا بسیار دشوار است. در هر صورت تولید کننده قادر به ارائه جزئیات دقیق در مورد حساسیت محصول خود است. نایلون ضربه گیر باید از موادی تشکیل شود که هیچ گونه حساسیتی به عوامل تخریب کننده نداشته باشد، در غیر این صورت نمی توانیم بگوییم که این نایلون ضربه گیر، استاندارد است. استرس های ناشی از حمل و نقل دومین پارامتر مهم در انتخاب نایلون های ضربه گیر است. این فشار ها ممکن است بسیار متغیر باشند و تعیین دقیق این موارد بسیار دشوار است. برای خرید اینترنتی نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید.

بیش ترین فشار ها در صورت ریختن یا افتادن بسته بندی رخ می دهد. به همین دلیل است که از پتانسیل ریزش یک بسته به عنوان تابعی از وزن آن به عنوان معیار استرس استفاده می شود. نایلون ضربه گیر در هنگام حمل و نقل و حمل بار در معرض نیرو های پویا و ایستا قرار دارد، اما در هنگام ذخیره سازی فقط تنش های ایستا اعمال می شود. این تنش ها به عنوان بار ناحیه ی ایستا که بر روی نایلون های ضربه گیر قرار دارد، شناخته می شوند. بار مساحت استاتیک برای انتخاب یک نایلون ضربه گیر مناسب مهم است، زیرا مواد نباید هنگام استراحت صرفاً زیر وزن محتویات بسته، بازیابی خود را از دست دهند.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()