آموزش میکروبلیدینگ به عنوان یکی از جدیدترین سبک های آرایشی است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته اجرا می شود. عملکرد دستگاه میکروبلیدینگ به نوعی همانند تتو می باشد که از ثبات بالایی برخوردار می باشد. با گذراندن دوره آموزش حرفه ای میکروبلیدینگ می توان به راحتی آرایش ابرو را با طراحی جدید انجام داد که زیبایی خاصی به ابرو می بخشد.

آموزش میکروبلیدینگ با اساتید مجرب

همواره به دلیل ماندگاری بالایی که عملیات میکروبلیدینگ ابرو دارد، به همین دلیل نیاز است که دوره های آموزشی میکروبلیدینگ را تحت نظر اساتید مجرب تعلیم ببینید. از معایب عمدۀ میکروبلیدینگ ابرو می توان به این نکته اشاره نمود که به راحتی نمی توان پاک نمود و به همین دلیل فردی که عمل میکروبلیدینگ ابرو را انجام می دهند باید دارای تخصص لازم باشد و در عین حال از دقت و توجه بالایی برخوردار باشد. ابرو به عنوان یکی از مهمترین بخش های صورت است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که این مسئله موجب طراحی و ساخت دستگاه میکروبلیدینگ شده است که با استفاده از هاشور به نوعی می تواند آرایش دائمی ابرو را فراهم سازد و نیاز به اصلاح ابرو به صورت کوتاه مدت نمی باشد. به همین دلیل مورد استقبال خیلی از بانوان قرار گرفته است.

هزینه گذراندن دوره آموزش میکرو بلیدینگ

هزینه گذراندن دوره آموزش میکروبلیدینگ به صورت مجزا نمی باشد و تمام دوره های آموزش میکروبلیدینگ چشم، آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش میکروبلیدینگ لب و آشنایی با ترکیبات، نحوۀ کار کردن با دستگاه و افزایش میزان تسلط شما نسبت به دستگاه و همچنین نحوۀ قرینه سازی اجرای چهره به شما داده می شود. برای اطلاع از  آموزش حرفه ای آرایشگری در تهران  به سایت مراجعه کنید.

آموزشگاه آرایشگری به سیما به عنوان یکی از آموزشگاه های برتر در تهران فعالیت می کند و از مربیان با تجربه برای تدریس دوره های آموزشی میکروبلیدینگ استفاده می کند. همچنین پس از سپری دوره به هنرجویان مدرک پایانه دوره فنی و حرفه ای ارائه می شود.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   09121881913

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 976
نمایش همه
علاقه مندی ها ()