درب های اتوماتیک به منظور راحتی در زندگی ما روی کار آمدند و توانستند مشکلات مربوط به باز ماندن درب و باز و بسته کردن درب را حل کنند. امروزه بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها، بیمارستان ها و سازمان ها و .... از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می کنند. درب های اتوماتیک دارای ریموت کنترل برای فرمان باز و بسته شدن و یا متوقف شدن حرکتشان هستند. زمانی که افراد زیادی در یک مرکز تردد دارند باز و بستن درب به یک معضل تبدیل می شود و گاها از کنتل خارج خواهد شد اما با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک به راحتی بدون دخالت دستی درب باز و بسته می شود. برای اطلاع از  تولید درب شیشه ای اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

درب های شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که می توان با توجه به نوع ساختمان و فضای مقابل آن اواع درب های شیشه ای اتوماتیک را انتخاب کرد. درب شیشه ای اتوماتیک در دو دسته بندی تک لنگه و دو لنگه قرار دارند که معمولا برای مکان های کوچک از درب های تک لنگه و برای مکان های بزرگ از درب اتوماتیک شیشه ای دولنگه استفاده می شود.

درب شیشه ای اتوماتیک باکیفیت از پلان های شیشه ای و قالب فلزی تشکیل می شود که اغلب جنس قالب از آلومنیوم می باشد. این درب ها عبور افراد را تشخیص می دهد و با افراد برخورد نمی کنند. یکی از مزایای مهم درب شیشه ای اتوماتیک امکان تنظیم سرعت آن است و همین طور می توان حالت دلخواه را در زمان های مورد نیاز ثابت نگه داشت یعنی در حالت های باز یا بسته و ی نیمه باز امکان ثابت نگه داشتن آن وجود دارد. برای خرید اینترنتی درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

شرکت فنی مهندسی فهام در از پیشرفته ترین دستگاه ها و متخصص ترین افراد برای ساخت انواع درب شیشه ای اتوماتیک بهره مند می باشد.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()