درب های اتوماتیک باعث آسایش ما در زندگی شده اند. درب های اتوماتیک یونیک یکی از درب های اتوماتیک باکیفیت است که سرعت بالایی ر در باز و بسته شدن می تواند داشته باشد. یکی از انواع درب های اتوماتیک بادوام و باکیفیت درب های شیشه ای یونیک  می باشد که این محصول ساخت آلمان بوده و در درب های شیشه ای یونیک  از موتور بسیار پرقدرت استفاده شده است. بر روی درب های شیشه ای یونیک  می توان انواع سیستم ها را برای کنترل تردد نصب کرد. از درب های شیشه ای یونیک برای مکان هایی که جمعیت زیاد است و هم زمان عبور تعداد بالایی از افراد انجام می گیرد، می توان استفاده کرد. برای عبور های اضطراری نیز از درب شیشه ای یونیک استفاده می شود. درب شیشه ای یونیک می تواند در نوع یک لنگ متحرک و یک لنگه متحرک و یا در نوع دولنگه متحرک و رولنگه ثابت باشد که با توجه به شرایط و موقعیت مکان مورد نظر تعیین می گردد. کیفیت ساخت درب شیشه ای یونیک بسیار بالا بوده و سیستم هوشمندی برای قفل موتور در درب های شیشه ای یونیک وجود دارد. فریم درب های یونیک از جنس آلومینیوم و یا استیل است و مقاومت بالایی دارد. برای اطلاع از  هزینه ی ساخت درب شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

یکی دیگر از مزایای درب شیشه ای یونیک داشتن قف الکتریکی است که امنیت کامل را ایجاد می کند. عملیات قفل درب شیشه ای یونیک توسط ریزپردازنده بررسی می شود مثلا زمانی که درب بسته می شود اطلاع از بسته شدن کامل به ایت وسیله امکان پذیر است که شرایط استفاده از این درب باکیفیت را ایمن می سازد. برای سفارش درب اتوماتیک شیشه ای باکیفیت  به سایت مراجعه کنید.

شرکت فنی مهندسی فهام در با سال ها تلاش در بخش تولید درب های اتوماتیک توانسته فعالیت گسترده را در میان تولید کنندگان درب های اتوماتیک داشته باشد و بتواند درب هایی با کیفیت بسیار بالا را به تولید برساند.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()