جک پارکینگ وسیله ای برای اتومات کردن درب های پارکینگ می باشد که بر روی انواع درب های کوچک و بزرگ و ریلی قابلیت اجرایی شدن داشته و برای نصب محدودیتی ندارد. جک پارکینگ  با توجه به وزن درب و میزان تردد و نوع درب انتخاب می گردد. خرید جک پارکینگ نیاز به تخصص کافی در این زمینه  را دارد بنابراین برای خرید از افراد ماهر کمک بگیرید. برای اطلاع از  فروش جک پارکینگ به سایت مراجعه نمایید.

برای نصب جک پارکینگ باید از یک فرد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. معمولا جک پارکینگ در دو دسنه ی جک پارکینگ الکترومکانیکی و جک پارکینگ هیدرولیکی قرار دارند. جک های الکترومکانیکی به وسیله ی چرخ دنده کار می کنند و تمام حرکت ها به صورت مکانیکی می باشد . جک های پنوماتیکی به وسیله ی روغن یا مایعی که درون خزن بوده باعث باز و بسته شدن درب ها می شوند. هر دو نوع این جک ها برای اکثر درب ها قابل پیاده سازی بوده و با توجه به مکان مورد نظر می توان انواع جک ها را پیاده سازی کرد.

از جک های پارکینگی برای درب های لولایی و ریلی استفاده می شود که هر کدام دارای قابلیت های خود می باشد، درب های لولایی دارای زیبایی بیشتری نسبت به ریلی بوده و بسیاری از افراد برای مراکز بزرگ از این درب های لولایی استفاده می کنند و جک پارکینگی بر روی این درب ها نصب می گردد که برای باز شدن درب نیاز به فضای مناسبی دارد. جک های پارکینگی که برای درب های ریی مورد استفاده قرار می گیرد بهد فضا برای باز شدن نیاز ندارد اما این درب ها باید در کنار خود فضای کافی برای کشویی باز شدن درب را داشته باشند. شرکت فنی مهندسی فهام در با سال ها سابقه در بخش تولید انواع جک های پارکینگی توانسته رضای مشتریان خود را جلب نماید. برای  خرید درب اتوماتیک پارکینگ به سایت مراجعه نمایید.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()