تسمه تردمیل از قطعات اصلی دستگاه تردمیل محسوب می شود که نقش مهمی را در تردمیل ایفا می کند. قطعۀ تسمه به دلیل اینکه به طور مستقیم در دسترس کاربر قرار گرفته می شود، به همین دلیل نیاز است به محض مشاهدۀ کوچکترین ایراد بر روی تسمه، اقدام به تعمیر و یا تعوض تسمه تردمیل نمود. خرید تسمه تردمیل در دوام و ماندگاری تردمیل مؤثر می باشد. در نتیجه هنگام خرید تردمیل، کیفیت تسمه تردمیل را در نظر داشته باشید. برای اطلاع از  قیمت تسمه تردمیل به سایت مراجعه کنید.

بهترین تسمه تردمیل

لغزیدن تسمه تردمیل و یا لیز بودن تسمه به عنوان یکی از مشکلات اصلی تسمه دستگاه تردمیل محسوب می شود و عوامل مختلفی در عدم عملکرد درست تسمه تردمیل ها دخالت دارد. به عنوان مثال اگر تسمه دچار اصطحکاک زیاد شود، منجر به فرسودگی تسمه می شود و این مسئله در برخی از موارد نیاز به روغن کاری قطعات جانبی تسمه دارد و یا نیاز به تعویض تسمه می باشد. اگر تسمه تردمیل بیش از اندازه شل و یا سفت باشد، ممکن است عملکرد تسمه تردمیل را با مشکل مواجه کند و به قطعات غلطک تردمیل و موتور تردمیل فشار بیش از اندازه وارد کند و خسارت هنگفتی را متحمل سازد.

خرید و فروش تسمه تردمیل نیاز به آگاهی کافی دارد چون متناسب با مدل های مختلف، تسمه های تردمیل نیز باید مقاومت لازم را داشته باشد. به عنوان مثال تردمیل باشگاهی به دلیل حجم کاری بالا نیاز به نصب تسمه تردمیل مقاوم و مستحکم دارد تا دوام لازم را در برابر فشارهای وارده داشته باشد.

قیمت خرید تسمه تردمیل به اندازه و کیفیت جنس تسمه تردمیل دارد. هنگام خرید تسمه تردمیل، ضخامت تردمیل از مهم ترین شاخصه های انتخاب بهترین تسمه تردمیل محسوب می شود. برای تعمیر و سرویس تردمیل با ما تماس بگیرید.

شرکت زمانی اسپرت با کسب تجربه در عرصۀ تعمیر تردمیل، با کیفیت ترین تسمه تردمیل را جایگزین تسمه های معیوب می کند که از دوام بالایی برخوردار می باشند.

 

 

            برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید :

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()