نمایندگی تردمیل به عنوان نمایندۀ رسمی شرکت سازنده تردمیل برند خاص می باشد که امکان خرید و فروش انواع تردمیل همان برند را با قیمت مشخص و گارانتی دار ارائه می دهد. خدمات نمایندگی های تردمیل بسیار گسترده می باشد که شامل فروش، تعمیرات و سرویس انواع تردمیل باشگاهی و خانگی می باشد. دستگاه تردمیل به عنوان یکی از دستگاه های هوازی باشگاهی می باشد که مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار گرفته می شود.

مراکز نمایندگی تردمیل

دستگاه های ورزشی به دلیل کاربرد زیادی که دارد، نیاز است که مورد رسیدگی زیاد قرار گرفته شود که دستگاه هوازی تردمیل نیز به خاطر نوع طراحی و ساختاری که دارد، نیاز به سرویس های دوره ای تردمیل می باشد که مشکلات و ایرادات جزئی مرتفع گردد. بنابراین بهتر است به نمایندگی های تردمیل مراجعه نمائید و از خدمات معتبر چنین مراکز مطمئنی بهره مند شوید. قابل ذکر است که اعتبار خرید از نمایندگی تردمیل بیشتر از بازار است. در نتیجه پیش از خرید تردمیل باشگاهی و خانگی به لیست محصولات نمایندگی تردمیل برند مورد نظر خود مراجعه کنید و با اطمینان بالا و کیفیت اصل از نمایندگی خریداری نمائید. معمولاً مراکز نمایندگی تردمیل عضو اتحادیه لوازم ورزشی می باشند و به عنوان معتبرترین مرکز خرید و فروش تردمیل در منطقۀ مورد نظر فعالیت خود را آغاز می کند.

قیمت خرید تردمیل از نمایندگی تردمیل

خوشبختانه قیمت خرید انواع تردمیل از طریق مراکز نمایندگی تردمیل بسیار ارزان تر از بازار می باشد. همچنین به دلیل کارشناسان مجرب و حرفه ای که در تیم کاری نمایندگی های تردمیل در حال فعالیت می باشند، موجب می شود علاقه مندان به دریافت خدمات نمایندگی تردمیل افزایش یابد. برای اطلاع از  تعمیرات انواع تردمیل به سایت مراجعه کنید.

شرکت زمانی اسپرت به عنوان نمایندگی رسمی تردمیل در ایران فعالیت می کند. فروش انواع تردمیل باشگاهی و خانگی را با قیمت ارزان و گارانتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید 

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()