یکی از تجهیزاتی که برای برش لوله ها استفاده می گردد و موجب شده لوله ها به صورت دقیق و استاندارد برش داده شوند بول ماشین می باشد. بول ماشین دستگاهی پیشرفته است که به صورت حرارتی لوله ها را برش می دهد. در گذشته لوله ها توسط دستگاه های دستی انجام می گرفت که امروزه کمتر از این دستگاه ها استفاده می شود زیرا دستگاه ها ی برش لوله ی قدیمی دستی بود و در زمان برش به دلیل لرزش ، نتیجه ی مطلوبی نداشت بنابراین برای استفاده از آن دستگاه ها نیاز به نیروی کار و زمان بسیار بود اما با روی کار آمدن دستگاه بول ماشین به راحتی می توان به صورت اتومات لوله ها را در سایز های مختلفی برش داد و برای فلزات مختلف از این دستگاه استفاده نمود. دستگاه بول ماشین به دلیل داشتن زنجیر تنظیم شوند می تواند لوله ها را در قطر های مختلف برش دهد. دستگاه برش لوله در هنگام برش نمی ارزد بنابراین برش ایجاد شده استاندارد و باکیفیت است. برای اطلاع از  فروش اینترنتی بول ماشین از طریق لینک اقدام نمایید.

فروش بول ماشین

 نمایندگی های فروش دستگاه برش لوله و انواع بول ماشین این دستگاه را در انواع مختلف به فروش می رسانند که هر یک دارای ویژگی های خودش می باشد. برای خرید بول ماشین باید به کارایی که از این دستگاه می خواهیم دقت داشته باشیم تا خرید درستی را داشته باشیم. خرید انواع بول ماشین را با کیفیت بسیار بالا از سایت انجام دهید.

شرکت نوین گاز یکی از بزرگ ترین فروشندگان دستگاه بول ماشین برای صنایع مختلف می باشد. این مرکز بهترین دستگاه های بول ماشین را با بهترین قیمت در اختیار خریداران دستگاه بول ماشین قرار می دهد و بستر فروش اینترنتی نیز برای مشتریانش فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و با اطمینان خرید خود را انجام دهند.

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 856
نمایش همه
علاقه مندی ها ()