زمانی که فردی لز طریق دکتر عمومی به بخش قلبی مراجعه می نماید تمامی آزمایشات لازم از او گرفته می شود زیرا احتمال خطر برای این فرد معمولا بالا بوده و اشتباه در درمان می تواند طبعات اشتباهی را به دنبال داشته باشد. همین طور زمانی که قلب ما یکباره درد بگیرد و احساس تنگی نفس داشته باشیم در ابتدا پس از معاینه ی پزشک آزمایشات لازم گرفته و توسط بهترین متخصص قلب و عروق در تهران  مورد بررسی قرار می گیرد و پس از بررسی متخصص قلب علت بروز مشکل را متوجه شده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. در برخی اوقات که اوضاع بیمار خوب نباشد متخصص قلب از او می خواهد که بستری شود و تحت کنترل قرار گیرد که به بیمارستان ها انتقال داده می شود. به دلیل حساسیت قلب باید اطمینان کامل در درمان بیمار صورت گیرد.

یک پزشک متخصص باید شیوه ی درمان را به خوبی تعیین کند زیرا در صورت شیوه ی درمان نامناسب ممکن است بیمار در خطر بیفتد و پیامد های جبران ناپذیری راب رای او داشته باشد. برای اطلاع از خدمات کلینیک دکتر ریاستی از طریق لینک ها به سایت مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید و یا با ما تنماس بگیرید.

 دکتر ریاستی از متخصصان حاذق و متبحر در شناسایی انواع بیماری ها و نارسایی های قلبی می باشد که به عنوان یکی از بهترین متخصص قلب در نارمک  در کشورمان می باشد. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مجهز به دستگاه های مورد نیاز برای آزمایش های ضروری بوده و این کلینیک معتبر با فعالیت تخصصی دکتر ریاستی مورد توجه همگان قرار گرفته است. دکتر ریاستی با دانش فراوان و تحقیقات علمی در زمینه ی بیماری ها و تمامی مشکلات قلبی توانسته بیماران خود را با بهترین تکنیک ها و درمان ها مداوا کند.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()