ژل میکروسیلیس یک ماده ی ژل مانند است که برای ساختن بتن از آن استفاده می شود. همان طور که می دانیم در بتن از آب استفاده می شود تا حالتی سیال به خودش بگیرد حال با به کارگیری ژل میکروسیلیس میزان آب را کمتر می کنیم و به جای آن میکروسیلیس ژل را اضافه می کنیم که هم روان کننده بوده و مقاومت بتن را افزایش می دهد. ژل های میکروسیلیس مقاومت بتنی را چند برابر کرده و در نتیجه در محل های ترک و درز ها کاربردی می باشد. ژل میکروسیلیس باکیفیت به بتن حالتی چسبناک داده که تراکم پذیری آن را بالا می برد و در نهایت استحکام سازه بالا خواهد رفت. خرید از مرکز فروش ژل میکروسیلیس را با بهترین کیفیت از طریق سایت انجام دهید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. هدف این مرکز رضایت کامل مشتریان خود است و در خدمت رسانی تلاش خود را انجام می دهد.

برخی مناطق مانند مناطق مرطوب یا خیلی خشک لازم است تا افزودنی های خاصی را به بتن اضافه کنیم که بتواند مقاومت کافی را در این مناطق داشته باشد و فرسودگی زودهنگام رخ ندهد به همین منظور انواع افزودنی های مقاوم کننده مورد توجه صاحبین ساخت و ساز ها قرار گرفته تا سازه ای مستحکم در برابر عوامل خارجی و زلزله ایجاد کنند. انواع ژل میکروسیلیس یکی از مواد کاربردی مقاوم ساز بوده و در کنار آن می توان از مواد هواساز یا روان کننده ها نیز استفاده کرد و قابلیت های بتن را افزایش داد.برای خرید اینترنتی افزودنی های بتن  به سایت مراجعه کنید.

فروشندگان محصولات عمرانی ژل میکروسیلیس باکیفیت را در مجموعه ی خود دارند زیرا فروش این محصول بسیار بالا بوده و این به دلیل کاربردی بودن آن است. شرکت کران کاو بتن ایران تولید کننده ی بزرگ در بخش ملزومات سازه ای می باشد که توانسته با خدمات رسانی عالی خود، رضایت مشتریان را جلب نماید.

آدرس : تهران ، بلوار فردوس شرق ، پلاک 54 ، واحد 5

ایمیل: BetonIran.com@gmail.com

شماره تماس : 30  خط ویژه  02148472

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()