افزودنی های بتن موادی هستند که برای دلایل مختلفی به بتن ها اضافه می شوند. افزودنی های بتن را برای مقاومت بتنی بسیار مورد استفاده قرار مق دهند زیرا به دلیل استفاده از بتن برای اتصال سازه ای و پر کردن ترک ها و منافذ، بتن موجود باید استحکام لازم را به دست آورد بنابراین با استفاده از این افزودنی های مقاوم ساز قدرت بتن را بالا برده و در نتیجه کار نهایی استحکام بالایی خواهد داشت. یکی دیگر از افزودنی های بتن ، روان کننده ها می باشد که این روان کننده ها همان طور که از نامشان مشخص است برای روان سازی مایع بتنی استفاده می شود و به این طریق بتن به منافذ زودتر نفوذ می کند و برای مکان هایی که دسترسی راحتی ندارد لازم می باشد.برای خرید اینترنتی افزودنی های بتن و دیگر محصولات با قیمت ارزان به سایت مراجعه کنید.

برخی دیگر از افزودنی های بتن هوا سازند یعنی با ایجاد فضایی حبابی که ناشی از واکنص آن مواد با آهک است ، هوا درون بتن قرار گرفته و استحکام آن را بالا خواهد برد. مواد افزودنی بتن دیگری با عنوان کاهنده ی آب نیز موجود است که این مواد با اضافه شدن به بتن ، نیاز بتن را به آب کمتر می کنند و خودشان نیز حالتی محکم به خود می گیرند بدین ترتیب مقاومت بتنی افزایش پیدا می کند و برای استفاده در ترک ها بسیار مفید است.برای خرید ضد یخ بتن به سایت منتقل شوید.

شرکت کران کاو بتن ایران یکی از فروشندگان بزرگ در بخش مواد مورد نیاز بتن و سازه و می باشد که برای تولید این مواد از دستگاه های به روز و متخصصین با تجربه بهره گرفته است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()