لیبل ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک برای موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. هدف از لیبل ها شناسایی و خواندن اطلاعات مربوط به آن محصول است زیرا افراد در بخش های انبار گردانی یا فروش و حمل و نقل به اطلاعات اصلی و کافی نیاز دارند. برای خرید اینترنتی لیبل به سایت مراجعه کنید.

از لیبل در انبار ها استفاده می شود زیرا در برخی از موارد کالا ها باید به سرعت در بسته بندی های بزرگ به مراکز یگر ارسال شود و با استفاده از لیبل می توان زمان ورود و خروج و نوع کالا را مشخص کرد و بدین ترتیب می توان با سرعت بسیار بیشتر انتقال کالا را انجام داد. لیبل ها روی محصولات به صورت برچسبی چسبانده می شود که اطلاعات روی آن چاپ شده است اما تگ نیز همانند لیبل عمل کرده با این تفاوت که تگ هابر روی محصولاتی مانند لباس نصب می شوند. لیبل قیمت پایین تری از تگ داشته و در برخی از موارد مثلا برای کالا های ارزان به صرفه تر است.

لیبل کاغذی

لیبل کاغذی از انواع ارزان لیبل بوده که فروش بالایی را به خود اختصاص می دهد. لیبل کاغذی در انواع مات و گلاسه و نیمه گلاسه در بازار موجود است. هر یک از این انواع برای محصولات مختلفی مناسب می باشد. لیبل های کاغذی در شرایط آب و هوای خسک می توانند روز ها دوام داشته باشند.برای  چاپ انواع لیبل رولی  به سایت مراجعه کنید.

لیبل شفاف

لیبل های شفاف همان طور که از نام آن ها مشخص است زمینه ای شفاق دارند و مزیت این لیبل ها دیده شدن نوشته از دو طرف می باشد که برای برخی از محصولات بسیار کارامد خواهد بود.

شرکت خدمات چاپ سورن چاپ ، چاپ انواع لیبل را با کمترین قیمت برای مشتریان به انجام می رساند.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()