تابلو های کامپوزیت دارای تنوع بسیاری است که به همین دلیل می تواند رضایت افراد را به خود جلب کند. تابلو کامپوزیت هم مقاومت خوبی دارد و هم دارای تنوع ساخت بسیار بالا می باشد. استفاده از اشکال و حروف به صورت برجسته و با رنگ های دلخواه و قابلیت اجرای بسیار باکیفیت طرح باعث شده این نوع تابلوسازی در تمامی دوره ها مورد استفاده قرار گیرد . از کامپوزیت در تابلو های دیگر مانند تابلو های چلنیوم و... نیز استفاده می شود که زمینه ی این تابلو ها را تشکیل می دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره ی انواع تابلو ها و قیمت تابلو ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.برای ساخت تابلو کامپوزیت به سایت مراجعه نمایید.

انتخاب رنگ تابلو های کامپوزیت

تابلو کامپوزیت همان طور که گفتیم در رنگ بندی های مختلف در مرکز معتبر تابلوسازی  قابل اجرا بوده و تنوع بالایی دار بنابراین نی توان به راحتی رنگ دلخواه را برای این تابلو انتخاب کرد اما باید دقت داشت که رنگ های انتخابی بتوانند بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشند مثلا رنگ های قرینه و متضاد انتخاب خوبی برای زمینه و حروف تابلو کامپوزیت ها می باشد همین طور رنگ طلایی نیز در کنار رنگ های دیگر جلب توجه کرده و برای حروف انتخاب مناسبی می باشد. در انتخاب رنگ باید سعی شود از رنگ های نزدیک به هم استفاده نشود زیرا از فاصله ی کمی دورتر کلمات خیلی واضح دیده نخواهد شد.

گروه تبلیغاتی رامین با تجربه ی فراوانی که در بخش تولید تابلو دارد توانسته تابلو هایی بسیار مناسب با هر شغلی را بسازد و بتواند نمونه های مدرن تابلو ها را در انواع مختلف اجرایی نماید و تابلو ها را در قیمت های بسیار پایین به دست مشتریان برساند. برای سفارش تابلو ها به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()