تابلو چلنیوم نوعی تابلو های تبلیغاتی برای مراکز مختلف است. تابلو چلنیوم از زمینه ی کامپوزیت و حروف فلز چلنیوم ساخته می شو که این فلز ضد زنگ بوده و مقاومت و شکل پذیری خوبی دارد. حروف چلنیوم برجسته بوده و در برابر آفتاب و باران تغییر حالت نمی دهد همچنین مقاومت این نوع تابلو بسیار بالا بوده و بسیار سبک می باشد که تمامی این مزیت ها باعث شده تابلو های چلنیوم بسیار رواج پیدا کنند و مورد توجه قرار گیرند.تابلو چلنیوم از انواع تابلو های زیبا در صنعت تابلوسازی می باشد که با هر دکوراسیونی هماهنگی دارد. برای خرید تابلو چلنیوم به سایت مراجعه نمایید.

تابلو چلنیوم اصلی

تابلو چلنیوم به دلیل گستردگی فروش در بازار دارای نمونه های اصلی و چینی می باشد که توسط تابلو شناس قابل شناسایی بوده و در زمان خرید باید به آن توجه کرد.

لبه های تابلو چلنیوم اصلی نسبت به نموهای فرعی آن دارای ضخامت بیشتری بوده و مقاومت بالایی دارد.

تابلو چلنیوم اصلی دارای ثبات رنگ بوده و در بلند مدت تغییر رنگ نداده و در برابر آفتاب و باران اسیدی مقاوم می باشد.

 

ساخت تابلو های چلنیوم توسط دستگاه های مخصوص در مرکز تابلوسازی پیشرفته  انجام می گیرد و ورقه های فلزی تبدیل به حروف می گردند.همچنین طلق پلکسی بر روی حروف قرار گرفته و بر شفافیت کار می افزاید.

تابلو های چلنیوم دارای طرح و رنگ بندی بالا بوده و قابل شستشو می باشد همچنین با توجه به قرار گیری ال ای دی در حروف ، دارای نورپردازی و تاثیرگذاری بالایی می باشد. دوام و ماندگاری انواع تابلو چلنیوم بالا بوده و برای بسیاری از مکان ها انتخاب مناسبی است. شرکت گروه تبلیغاتی رامین طراحی و ساخت تابلو ها را به صورت ماهرانه انجام می دهد و تابلو هایی با کیفیت بالا به با قیمت پایین به فروش می رساند.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()