افرادی که در زمینه فروش 206 اقساطی فعالیت می کنند نمایندگی ها می باشند که با تمامی قوانین و استانداردهای شرکت ایران خودرو آشنایی دارند. شرایطی که برای خرید و فروش 206 اقساطی وجود دارد بر اساس ضوابط مشخص شده ای است و شما باید تمامی آن شرایط را داشته باشید و از این طریق بدون شک روند خرید خودروی شما بدون هیچ مشکلی طی می شود.برای خرید 206 اقساطی با بهترین شرایط  به سایت مراجعه کنید.

چگونگی شرایط خرید 206 اقساطی  :

برای فروش پژو 206 نمایندگی ها شرایط وضع شده توسط ایران خودرو را به مشتری اعلام می کنند که این شرایط عبارت می باشد از :

  1. شما باید برای خرید پژو 206 دسته چک داشته باشید. یکی از مهمترین مسائلی که باید در این مورد به آن دقت کنید این است که تنها دسته چک مشتری قابل قبول است و نمی توانید از چک افراد دیگری برای خرید خودرو استفاده کنید.
  2. از دیگر شرایطی که برای خرید پژو 206 وجود دارد این است که شما باید گردش 3 ماه آخر حساب تان را ارائه دهید. در این صورت نمایندگی بعد از بررسی هایی که روی حساب شما انجام می دهد می تواند مطمئن شود که قادر هستید اقساط را پرداخت کنید. پرداخت کردن اقساط دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و نمایندگی هم تنها از این طریق می تواند متوجه این مسئله شود.
  3. در صورتی که نیاز باشد باید مدارک شغلی تان را ارائه دهید. اینکه آیا برای خرید پژو 206 به این مدارک نیاز دارید و یا ندارید را نمایندگی به شما اعلام می کند.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه نمایید. 

4. مدارک سکونتی از دیگر مدارکی می باشد که باید زمان خرید خودرو تحویل دهید . این مدارک برای تعویض کردن پلاک و همچنین انتقال خودرو بسیار ضروری می باشد . امروزه طبق قوانین جدیدی که وضع شده است شما برای یک مکان سکونتی تنها یک بار می توانید پلاک خودرو ثبت کنید. شرکت سایا خودرو  در خدمت شماست.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()