شیلنگ شیلان به عنوان یکی از جدیدترین محصولات شیرآلات می باشد که از متریال با کیفیت ساخته شده است. چند سال اخیر خرید و فروش شیلنگ شیلان بیش از هر نوع شیلنگ دیگری مورد استقبال قرار گرفته است. انواع شیلنگ شیلان را می توان در تجهیزات تأسیسات صنعتی و خانگی به وفور مشاهده نمود که شامل ویژگی های منحصر به فرد می باشد.برای اطلاع از  قیمت شیلنگ شیلان به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع شیلنگ شیلان

با مشاهدۀ استقبال فراوان از شیلنگ شیلان، تولید کنندگان و صنعت گران، فروش انواع شیلنگ شیلان را پخش می کنند که کارایی لازم را در بخش تجهیزات تأسیسات داشته باشند. از مهمترین ویژگی های شیلنگ های شیلان می توان به جنس استیل استنلس اشاره نمود که منعطف و مستحکم می باشد. در حال حاضر شیلنگ های فن کوئل و انواع شیلنگ پیسوار با قیمت ارزان عرضه می شوند که دارای ویژگی های خاص می باشند. قابل ذکر است که شیلنگ های شیلان را متناسب با کارایی های مختلف تولید می کنند که توان مقاوت لازم را در برابر شرایط محیطی داشته باشند. معمولاً جنس شیلنگ های شیلان از استیل است که نسبت به زنگ زدگی و اکسید شدن مقاومت بالایی داشته باشد. شیلنگ های مرغوب قادر به تحمل فشار تا حدود 20 بار می باشد که در دمای منفی 30 درجه الی 110 درجه سانتی گراد کار می کند. برای اطلاع از  قیمت شیلنگ به سایت مراجعه کنید. 

قیمت خرید شیلنگ شیلان

قیمت خرید شیلنگ شیلان متناسب با نوع و کاربرد شیلنگ ها از یکدیگر متمایز می باشد. متناسب با نوع فعالیت و نیاز خود به لوازم تأسیسات، می توانید با کیفیت ترین شیلنگ شیلان را با قیمت ارزان خریداری نمائید. انعطاف پذیری بالای شیلنگ های شیلان موجب شده تا سطح کاربرد شیلنگ گسترش یابد و دیرتر مستهلک شود.

گروه لوله و اتصالات صنعت پایپ به عنوان یکی از شرکت های معتبر در عرصۀ پخش و فروش انواع شیلنگ شیلان در تهران فعالیت می کند. شرکت صنعت پایپ، انواع تجهیزات تأسیسات صنعتی و خانگی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی عرضه می کند.

 

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()