اسباب بازی از مهم ترین وسایل سرگرم کننده است که کودکان در رده های سنی مختلف، از اسباب بازی های مختلف برای بازی و کسب مهارت های بدنی و ذهنی استفاده می کنند. با خرید اسباب بازی مناسب در رده های سنی مختلف کودکان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و والدین برای انتخاب اسباب بازی حساسیت بیشتری را در نظر می گیرند.

خرید و فروش اسباب بازی

خرید و فروش اسباب بازی بر اساس دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می توان به دسته بندی اسباب بازی پسرانه، اسباب بازی دخترانه، اسباب بازی فکری، اسباب بازی ماشین و ماکت سازی، اسباب بازی آموزشی، اسباب بازی حرکتی و اسباب بازی هنری و غیره توجه نمود. تمرکز بر روی اهداف تولید اسباب بازی در انتخاب و خرید اسباب بازی تأثیر گذار می باشد. در نتیجه هنگام خرید و فروش اسباب بازی، مناسب ترین وسیلۀ سرگرم کننده را برای کودکان خود خریداری نمائید. در برخی از موارد نیاز نسبت که خرید اسباب بازی بر اساس جنسیت خریداری شود به عنوان مثال اسباب بازی توپ محدودیت سنی و جنسی نمی شناسد و تمام کودکان می توانند از ویژگی اسباب بازی توپ بهره مند شوند. توجه داشته باشید که در انتخاب اسباب بازی، باید مسائل فرهنگی و الگوهای زیبایی شناسی و هویتی نیز در نظر گفته شود و بر روی شخصیت کودکان اثر منفی نداشته باشد.

قیمت خرید و فروش اسباب بازی

قیمت خرید و فروش اسباب بازی به فاکتورهایی چون اندازه، جنس اسباب بازی و هدف ساخت اسباب بازی بستگی دارد. در نتیجه می توانید مناسب ترین اسباب بازی ها را با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنید و حواس پنجگانه کودک خود را تقویت کنید.برای خرید اسباب بازی فکری  به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ فروش انواع اسباب بازی در رده های سنی مختلف فعالیت می کند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()