پارکت لمینت یکی از پرطرفدارترین مدل های کفپوش است که علاقه مندان زیادی در سراسر کشورها پیدا کرده است و روز بروز بر تنوع طرح های کفپوش پارکت لمینت افزوده می شود. با خرید پارکت لمینت دیگر نیاز نیست نگران خط و خش و ترک خوردگی پارکت ها گردید چون پارکت های لمینت نسبت به پارکت چوبی در شرایط محیطی مقاوم تر می باشد. برای خرید اینترنتی پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش پارکت لمینت

در حال حاضر خرید و فروش پارکت لمینت مانند خرید انواع پارکت لمینت ترکیه نسبت به کفپوش پارکت چوبی بیشتر می باشد چون دارای مزایای بیشتری می باشد. همانطور که می دانید پارکت چوبی به طور مستقیم از برش های چوب درختان ساخته می شوند که نسبت به شرایط محیطی مقاومت کمتری دارند در حالی که برای ساخت پارکت لمینت از لایه های مغز فشرده HDF با روکش های ضد آب و طرح چوب پوشانده شده اند تا مقاومت بالایی در برابر نفوذ پذیری آب و رطوبت داشته باشند. به نوعی از پارکت های لمینت به عنوان پارکت مصنوعی نیز یاد می شود که بسیار مقاوم در برابر خط و خش، ضربه، اشعۀ UVو ساییدگی می باشد.

نیاز به یادآوری است که انواع پارکت لمینت در رده های کلاس AC1 الی AC5 ساخته می شوند که میزان مقاومت پارکت های لمینت را نسبت به میزان تردد افراد نشان می دهد. بنابراین برای مکان های پر تردد می توانید از کفپوش پارکت لمینت AC5 یا AC4 استفاده نمائید و در عین حال برای محیط های کم تردد نیز پارکت لمینت ضد آب کلاس های AC1 یا AC2 مناسب می باشند. در نتیجه با انتخاب مناسب ترین پارکت لمینت می توانید در هزینه ها صرفه جویی نمائید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی فروش انواع پارکت لمینت ضد آب در تهران فعالیت می کند و شرایط مناسبی را برای پخش انواع پارکت لمینت در سراسر کشور فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()