خرید کاغذ دیواری معمولاً بر اساس سلیقۀ شخصی صورت می گیرد. اگر تمایل به تغییر دکوراسیون دارید می توانید از سبک های مختلف کاغذ دیواری استفاده نمائید و رنگ و لعاب محیط زندگی خود را بهبود ببخشید. گستردگی پخش کاغذ دیواری را در ایران می توان مشاهده نمود که مردم می توانند با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، تجربۀ خرید بهترین کاغذ دیواری را با قیمت مناسب داشته باشند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

در ابتدا خرید کاغذ دیواری ساده مرسوم بود. به مرور زمان با ورود دستگاه های مدرن چاپ کاغذ دیواری، امکان چاپ کاغذ دیواری سه بعدی نیز محیا شد. از این رو علاقه مندان خرید کاغذ دیواری سه بعدی افزایش یافت و بر تنوع طرح های کاغذ دیواری افزوده شد. کاربرد محصولات دکوراسیون داخلی بسیار گسترده می باشد. از مهمترین قابلیت های کاغذ دیواری سه بعدی می توان به قابلیت شستشو اشاره نمود، همچنین نسبت به تابش نور خورشید مقاوم می باشند. پرفروش ترین محصولات دکوراسیون داخلی عبارتند از انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری است که به عنوان دیوارپوش مورد استفاده قرار گرفته می شود. طرح کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان جدیدترین سبک های طراحی کاغذ دیواری است که به تصاویر واقعی نزدیک می باشد و زیبایی خارق العاده ای به محیط می بخشد. به همین جهت خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی بیشتر از سایر طرح های کاغذ دیواری ساده مورد استقبال قرار گرفته است.برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری های ایرانی به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید کاغذ دیواری

قیمت خرید کاغذ دیواری به فاکتورهای متعددی چون طرح کاغذ دیواری و اندازه های کاغذ دیواری بستگی دارد. در حال حاضر آلبوم های کاغذ دیواری بسیار متنوع می باشد که موجب کاهش قیمت خرید انواع کاغذ دیواری شده است.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها تجربه توانسته با گسترش فضای اینترنت، امکان خرید اینترنتی انواع کاغذ دیواری را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم آورد و در وقت و هزینه صرفه جویی کند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()