نایلون شیرینگ ها به روش های مختلفی بسته بندی کالا و محصولات تولیدی، کارخانجات و کارگاه های بزرگ و کوچک را انجام می دهند. افراد می توانند نایلون های شیرینگ  را به صورت بسیار ساده ای که دستی نامیده می شود عمل بسته بندی را انجام دهند. یا ممکن است به صورت نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک نیز این عمل را انجام دهند که در هر صورت نتیجه ی یکسانی دارد. ولی برای محصولاتی که با تیراژ بالایی تولید می شوند باید با دستگاه هایی بسته بندی با نایلون شیرینگ انجام شود. از دستگاه های بسته بندی کننده می توان دستگاه های شیرینگ پک در انواع تونلی، کابینی، سشواری، شیرینگ فریم و تانک آب داغ را نام برد. در ادامه نوع  شیرینگ کابینی و نوع شیرینگ با سشوار صنعتی را شرح خواهیم داد.

دستگاه شیرینگ پک  کابینی برای تولید نایلون شیرینگ:

دستگاه شیرینگ پک کابینی مانند نوع تونلی دارای کوره است ولی این دستگاه به جای تونل دارای فضای بسته ی محفظه مانند است که کالا یا محصول با زمان بیشتری با نایلون شیرینگ بسته بندی می شوند همچنین هزینه ی کمتری برای این نوع بسته بندی وجود دارد.

تفنگ شیرینگ یا سشوار صنعتی:

هنگامی که به دور کالای تولید شده ی بزرگی نایلون شیرینگ پیچیده شود باید برای چسبیدن نایلون به کالا حرارت داده شود. در صنعت برای کالا های بزرگ با تیراژ پایین از سشوار های صنعتی برای گرما دادن به کالا استفاده می کنند. بعد از این که نایلون را به دور محصول پیچیدند روی نایلون ها را با تفنگ سشواری و یا سشوار های صنعتی داغ کرده و اینچنین نایلون های نرم شده به وسیله ی باد سرد سشوار کوچک شده و به کالا خواهند چسبید.

همانطور که گفته شد نوع دستگاهی که برای شیرینگ کردن استفاده می شود علاوه بر اینکه به سایز محصول مربوط می شود باید به نوع و جنس محصول و همچنین مقاومت محصول مورد نظر در برابر گرما نیز باید در نظر گرفته شود. شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان ما در ناب پلاستیک جدیدترین قیمت انواع نایلون شیرینگ را پرسیده و برای خرید اقدام نمایید.

اطلاعات تماس

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()