فیلم استرچ از جدیدترین محصولات بسته بندی است که از جنس نایلون می باشد که قابلیت چسبندگی و ارتجاعی دارد. به دلیل ویژگی خاص این محصول، خرید و فروش انواع فیلم استرچ رونق یافته است و در صنایع مختلف شاهد کاربرد گستردۀ انواع فیلم استرچ می باشیم. معمولاً ابعاد و ضخامت فیلم های استرچ متغیر می باشد که در بازار می توانید متناسب با نوع کالا، مقاوم ترین فیلم استرچ را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

خرید فیلم استرچ

غالباً خرید فیلم استرچ برای مصارف بسته بندی است که در صنایع مختلف همچون بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی لوازم خانگی، بسته بندی محصولات شیمیایی، بسته بندی لوازم آشپزخانه، بسته بندی برخی از مصالح ساختمانی مثل انواع سرامیک و سنگ و غیره، بسته بندی لوازم تأسیسات و ... به کار برده می شوند.

قابل ذکر است که تولید کنندگان می توانند متناسب با سفارش مصرف کنندگان، انواع فیلم استرچ با کیفیت را تولید کنند که دارای ترکیبات خاص باشند. به عنوان مثال فیلم استرچ آنتی یو وی که مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید می باشند را تولید می کنند که کالاها را در برابر تابش نور مستقیم خورشید محافظت نماید. همچنین فیلم استرچ آنتی استاتیک نیز تولید می شود که داری خاصیت ضد الکتریسیته ساکن می باشند که کالاها را در برابر چذب گرد و غبار محافظت می کند.

قیمت خرید فیلم استرچ

معمولاً فروش فیلم استرچ بر اساس وزن می باشد. در نتیجه قیمت خرید فیلم استرچ بر مبنای واحد کیلوگرم مشخص می شود که به قیمت روز مواد اولیۀ پلاستیک پلی اتیلن سبک بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت خرید انواع فیلم استرچ می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی بسته بندی از جمله انواع فیلم استرچ و نایلون های شیرینگ در ایران فعالیت می کند.

اطلاعات تماس

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()