تمامی تجهیزات و وسایل الکترونیک در برند های معتبر و خوشنام نیز به مرور زمان نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری پیدا می کنند، که تجهیزات توزین هم از این قاعده کلی مستثنی نیستند، و تعمیر باسکول و ترازو از اصلی ترین خدماتی است، که متقاخیان خرید این محصولات در صدد کسب آن هستند، تا در حین استفاده از این محصولات خیالی آسوده داشته باشند. تعمیر باسکول در مقایسه با دیگر سیستم های توزین الکترونیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا این دستگاه ها برای رفع نیاز خطوط تولید کارخانه ها، صنایع، کارگاه ها و فروشگاه ها تولید شده اند، و در صورت خرابی و وقفه در کار این مجموعه های صنعتی خسارات هنگفتی را به همراه می آورند. هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیر باسکول بسته به نوع خرابی دستگاه متغیر است، برای مثال هزینه تعمیر و تعویض لودسل با تعویض باتری متفاوت می باشد.

خدمات پشتیبانی و گارانتی محصولات در برند های داخلی مانند محک و پند بسیار قوی تر و ارزان تر از  برند های خارجی مشابه می باشد، و به همین دلیل است که تقاضای فروش باسکول در برند های داخلی بالاتر است. استفاده از کارشناسان مجرب و حرفه ای و قطعات اصلی و فابریک کارخانه از جمله دلایل تمایز خدمات شعب نمایندگی با دیگر مراکز متفرقه می باشد. تعمیر باسکول بسته به نوع خرابی آن می تواند در محل نمایندگی و یا به صورت اعزام تعمیرکار در محل انجام شود که شامل خرابی هایی نظیر پرش نمایشگر، تعویض LED، تعویض باتری و کیبرد باشد. لازم به ذکر است که تعمیر باسکول در طول دوره گارانتی محصول به صورت رایگان انجام می شود وپس از آن مطابق با تعرفه های شرکتی محاسبه می شود.

فروشگاه اینترنتی محک گستر از معتبرترین شعب فروش و تعمیر تخصصی باسکول محک در کشور می باشد، که با استفاده از خبره ترین کارشناسان تعمیر تجهیزات توزین و اندازه گیری تعمیر انواع باسکول و ترازو محک را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()