هر محصولی که تولید شود می تواند ویژگی، عیب ها و مزایایی داشته باشد که به نوعی از خصوصیات آن محصول می باشد و برای خرید هر محصولی باید به این نکات توجه نمود. خرید انواع بلوک سبک پوکه ای نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به مواردی خواهیم پرداخت:

وزن بسیار سبک:

استفاده کردن از بلوک های سبک پوکه ای علاوه بر کم کردن هزینه های ناشی از خرید آجر و مصالح اضافی و هزینه های حمل و نقل، باعث کم‌ شدن زمان اجرای ساخت و ساز خواهد شد و همچنین این بلوک ها به علت سبکی و تو خالی بودن و استفاده از پوکه های معدنی که سبک می باشند وزنی نداشته و در سبک سازی ساختمان موثر می باشند. این مصالح ساختمانی همچنین می تواند به ضد زلزله بودن ساختمان نیز کمک شایانی کند. از این جهت که قدرت زمین لرزه و آسیب وارد کننده ی آن با وزن ساختمان رابطه ی مستقیم داشته، پس بلوک سبک پوکه ای در ایمن ساختن ساختمان و بنا های متفاوت به دلیل سبکی نقش بسیار موثری دارد و می توان  وزن را تا ۲و نیم برابر نسبت به سازه های با آجر ساخته شده با شرایط برابر کاهش داد.

خاصیت عایق بودن در برابر حرارت:

طبق آزمایشات انجام شده، بلوک سبک پوکه ای دارای ضریب هدایت حرارتی برابر با ۰.۱۷ می شود و با لایه ی عایق حرارتی که این بلوک ایجاد می کند برای پوشش ساختمانی بسیار مناسب می باشد که این دیواره به عنوان عایق حرارتی همگن محسوب می شود.

خاصیت عایق بودن در برابر اصوات:

دیواره های ساخته شده با بلوک سبک پوکه ای با کاهش دادن ضریب انتقال صوت و رسیدن به ضریب ۴۸ دسی بل می تواند از خصوصیات عایق صوتی مناسب برای یک ساختمان باشد.

این مزایایی که گفته شد تنها سه مورد از مزایای استفاده از بلوک سبک پوکه ای است و مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد که آن ها را در قالب مقاله ای جدا گانه خواهیم نوشت. شما می توانید انواع بلوک سیمانی و سایر مصالح ساختمانی از شرکت آرین سازه رهام خریداری نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()