برای خرید سیمان انواع و اقسام سیمان ها وجود دارد. خرید انواع سیمان را می توان به نوع پرتلند و غیر پرتلند تقسیم نمود. در قدیم به موادی چسبنده مانند قیر، گچ ها و آهک ها سیمان غیر پرتلند می گفتند اما امروزه جای خود را به مواد پلیمری داده اند. این مواد پلیمری که از سیمان های غیر پرتلند محسوب می شوند دارای مزایا و معایبی می باشند. از معایب این مواد می توان به آسیب پذیری در برابر آتش، تغییر حالت و خواص در مدت طولانی و قیمت بالای آن اشاره کرد.

خرید سیمان پرتلند:

سیمان های پرتلند به ۵ نوع تقسیم می شوند. تیپ یک همان سیمان پرتلند معمولی است. تیپ دو سیمان پرتلند اصلاح شده می باشد. سیمان تیپ سه پرتلند زود سخت شونده است. تیپ چهار سیمان پرتلند با حرارت کم می باشد و تیپ پنج نیز سیمان پرتلندی است که ضد سولفات است.

این سیمان های پرتلند همگی در نوع تجهیزات و خط تولید مشترک هستند فقط تفاوت آن ها در مقدار موادی که با هم ترکیب می شود و درجه حرارت کوره است.

 خرید سیمان پرتلند تیپ یک:

این نوع سیمان را به طور معمول استفاده می کنند که خود این سیمان دارای ۳ نوع می باشد. این ۳ نوع عبارتند از: سیمان 325-1 , 425-1 , 525-1 که این نوع تقسیم بندی طبق استاندارد های ایران و دنیا بر حسب مقاومتی است که طی ۲۸ روز دارد.

خرید سیمان پرتلند تیپ دو:‌‌‌

 در آن نهایتا C3Aدر خط تولید این نوع سیمان اصلاحاتی صورت پذیرفته است که باعث شده درصد به 8%محدود شود. این کم کردن درصد را به وسیله ی کم کردن خاک رس در مواد اولیه انجام داده اند. دارای آلومینیوم اکسید می باشد که در خاک رس نیز وجود دارد و با کم کردن خاک رس از C3A  میزان C3A  نیز کم خواهد شد و باعث می شود سیمان دچار کاهش حرارت هیدراتاسیون و هم چنین مقاوم در برابر حمله سولفات ها شود. برای خرید انواع سیمان خاکستری و سفید از شرکت آرین سازه رهام اقدام نمایید.

 

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()