اگر قصد خرید شن و ماسه را دارید باید در مورد انواع شن و ماسه اطلاعاتی داشته باشید و سپس به خرید شن و ماسه بپردازید. شن و ماسه ها بر اساس اندازه ی ذرات و دانه ها، روش های تولیدشان و کاربرد های آن ها به دو دسته تقسیم می شوند و شما دو انتخاب برای خرید شن و ماسه دارید: مصنوعی و طبیعی. در ادامه انواع شن و ماسه را برای شما شرح خواهیم داد.

شن و ماسه طبیعی:

این شن و ماسه ها را همان گونه که از نام آن پیدا است از طبیعت به دست آمده و جمع آوری می شود. ترکیبات این شن و ماسه و رنگ آن ها بستگی به مکانی دارد که این شن و ماسه به وجود آمده اند. شن و ماسه های طبیعی را می توان در رنگ های سفید، سبز، سیاه و سفید و ... یافت. این شن و ماسه ها را مستقیما از طبیعت هایی مثل کف رود خانه ها جمع آوری کرده و بعد از شستن و مخلوط کردن و همچنین دانه بندی کردن آن را به بازار و برای خرید شن و ماسه  توسط خریداران عرضه می کنند. شن و ماسه های موجود در طبیعت یا به شکل شن و ماسه های درشت هستند و یا رود خانه ای می باشند.

شن و ماسه درشت:

این نوع از شن و ماسه از اعماق گودال و چاه ها استخراج می کنند که قرمز یا نارنجی هستند. دانه ها درشت و زاویه دار و ذرات درشت از شاخصه ی شن و ماسه ی طبیعی است که به رنگ قرمز و نارنجی وجود داشته و در بتن ریزی استفاده می شوند.

شن و ماسه رودخانه ای:

این شن و ماسه ها بر خلاف شن و ماسه های طبیعی درشت که در گودال ها یافت می شوند گرد و به رنگ سفید تا خاکستری می باشند و همچنین دارای کیفیت های بالاتری نیز می باشند و برای اهداف مختلف مانند گچ کاری کاربرد دارند.

شن و ماسه ی مصنوعی: این نوع شن و ماسه در کارخانه های تولید کننده ی شن و ماسه توسط دستگاه های سنگ شکن و از شکستن سنگ های بازالت و یا گرانیت در ۳ مرحله خرد کردن به وجود آمده و کاربرد ساختمانی دارند.

برای خرید شن و ماسه می توان کاربرد آن را در نظر گرفت و سپس نسبت به خرید شن و ماسه ی مورد نظر پرداخت. انواع مصالح ساختمانی را می توانید از شرکت آرین سازه رهام خریداری نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()