امروزه در ساختمان سازی ها برای سبک بودن بنا، مقاوم در برابر زلزله ، عایق حرارتی و صوتی و همچنین به صرفه بودن ساخت و ساز از یونولیت سقفی یا پلاستوفوم ها استفاده می کنند. یونولیت ها پلیمر های سفید رنگی هستند که به طور کلی دارای دو نوع می باشند:

نوع اول یونولیت سقفی است که برای تیرچه های سیمانی به کار می رود و نوع دوم نیز یونولیت سقفی است که دارای لبه های کرومیت می باشد. در ادامه این دو نوع و ویژگی های آن ها را به اختصار توضیح می دهیم:

یونولیت سقفی ویژه تیرچه سیمانی:

این نوع یونولیت های سقفی را بیشتر در ساختمان‌هایی به کار می برند که دارای اسکلت بتنی می باشد.

یونولیت های سقفی برای تیرچه های سیمانی دارای ابعاد خاص خود است. این فوم ها دارای ابعاد لبه ی سه در چهار سانتی متر، دارای طول ۲ متر، عرض ۵۰ سانتی متر و همچنین دارای ارتفاع و قطر ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر می باشند. این فوم ها دارای عرض کمتری نسبت به لبه کرومیت بوده در نتیجه هم استحکام بالاتری دارند و هم کاربرد بیشتری در ساختمان سازی و سقف دارند. همچنین به علت وجود تیرچه های سیمانی سقف دارای این یونولیت ها سنگین تر از نوع لبه کرومیت هستند. همچنین در استفاده از این نوع یونولیت هزینه ی کمتر و پیشرفت کم کار را نیز می توان جزء ویژگی های این یونولیت سقفی نام برد.

یونولیت سقفی لبه کرومیت:

از این نوع یونولیت های سقفی در بنا های با اسکلت فلزی استفاده می کنند. این فوم ها دارای ابعاد عرض ۶۵، قطر و ارتفاع ۲۰ تا ۲۵ و ابعاد لبه ی ۱در ۳ می باشند. این فوم ها به اندازه فوم مخصوص انواع بلوک سیمانی استحکام و مقاومت نداشته ولی سبک تر از نوع تیرچه سیمانی است و دارای هزینه ی بالایی می باشد ولی از ویژگی های خوب آن می توان به عرض زیاد آن اشاره کرد همچنین سرعت کار و سرعت  نصب این تیرچه های کرومیتی بالاتر می باشد.برای خرید انواع یونولیت سقفی به شرکت آرین سازه رهام مراجعه نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()