در صورتی که با خرابی قطعات پهپاد یا خرابی خود پهپاد مواجه شدید، می توانید از خدمات بی نظیر شرکت آموت برای تعمیر هلی شات کمک بگیرید. شرکت آموت تعمیرات خود را به شکل عالی و فوق العاده به سایر کاربران و مشتریان عرضه می کند. البته این موضوع بخشی از خدمات مربوط به فروشگاه آموت می باشد.

خدمات شرکت آموت به مشتریان

همان طور که گفتیم شرکت آموت محصولات زیادی برای عرضه و فروش دارد. ضمن اینکه تعمیرات لازم برای این محصولات را نیز به شما ارائه خواهد کرد. کلیه این تعمیرات به شکل تضمینی به شما کاربران عزیز ارائه خواهد شد.

اگر اطلاع کافی در رابطه با اپلیکیشن های راه اندازی هلی شات ها ندارید، بهتر است برای تکمیل اطلاعات از شرکت آموت کمک بگیرید. در واقع در این مجموعه مشاوره های لازم برای خرید و تهیه هلی شات به شما ارائه می شود. ضمن اینکه توضیحات لازم در رابطه با کار با این پهپادها نیز به شما ارائه خواهد شد.

ممکن است شما تجربه کافی در مورد خرید انواع هلی شات نداشته باشید و پهپاد نامناسبی برای کار خود انتخاب کنید. در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می کنیم از مشاوره شرکت آموت در این زمینه بهره مند شوید.

در سایت فروشگاهی آموت فیلم های کوتاهی در رابطه با نحوه کار با پهپادها و فیلمبرداری با آن ها ارائه شده است. شما می توانید برای شروع کار از این فیلم های آموزشی کمک بگیرید.

فروشگاه آموت امکان بهره مندی شما عزیزان را از کالاهای دست دوم فراهم آورده است. بنابراین شما می توانید ظرف مدت کوتاهی از کالای دست دوم مورد نیاز خود نیز بهره مند شوید.

هلی شات ها برای کارکرد بهتر نیاز به انواع خدمات هلی شات دارند. این تجهیزات جانبی می توانند باتری های مازاد، فیلترهای جداگانه، کابل های USB، شارژر، لرزش گیر و ... باشند. 

پروانه های هلی شات ممکن است در هنگام فرود آسیب ببینند. در این صورت نیاز به لوازم جانبی شرکت آموت را بیشتر احساس خواهید کرد.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()