هارد کیس یکی از لوازم جانبی مویک ایر 2 می باشد. این کیف برای ذخیره و نگه داری لوازم جانبی مویک ایر 2 بسیار کاربردی می باشد. در واقع کیف نامبرده برای حمل مویک ایر 2 و لوازم جانبی مربوط به آن کاربرد دارد. زمانی که از این کیف بهره مند شوید، می توانید کلیه لوازم جانبی خود را در آن به راحتی جا دهید.

هارد کیس ذخیره سازی مربوط به لوازم جانبی مویک ایر 2 را به صورت تفکیک شده انجام می دهد. در این کیف جایگاه مناسبی برای ریموت، پرنده، مک ایر 2 و باتری می باشد. قطعاً کیف های مخصوص حمل و نقل گزینه خوبی برای بهره مندی هستند.

این کیف ها جزء انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 هستند و دارای استحکام بالایی می باشند. بدنه این کیف ها دارای استحکام قابل توجهی می باشد. این کیف ها ضد ضربه بوده و به عنوان کیف های ضد رطوبتی شناخته می شوند.

برای تهیه این کیف از فوم فشرده استفاده شده و این فوم قابلیت شست و شوی مجدد را برای کیف فراهم خواهد کرد.

برای تهیه این کیف از برش لیزری کمک گرفته می شود. دستگیره لازم نیز برای حمل این کیف مد نظر قرار می گیرد.

پروانه و لوازم جانبی مویک ایر 2

بهتر است پروانه های بیشتری به عنوان لوازم جانبی مویک ایر 2 مورد استفاده قرار بگیرد. این پروانه ها ممکن است در هنگام فرود دچار آسیب شود. بنابراین وجود چند پروانه به عنوان لوازم جانبی ضروری شناخته می شود.

لوازم جانبی برای کارکرد مویک ایر 2 ضروری و مهم شناخته می شوند. در واقع عملکرد صحیح و مناسب مویک به این نوع لوازم بستگی دارد. بنابراین دقت لازم را برای انتخاب این نوع لوازم داشته باشید و کیف مناسبی نیز برای حمل این لوازم در نظر بگیرید.

انتخاب لوازم جانبی مناسب امکان بهره مندی طولانی مدت از هلی شات مویک ایر 2 را موجب می شود. اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای خرید انواع مویک و لوازم جانبی های آن هستید ، حتما از فروشگاه آموت دیدن نمایید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()