برای حمل مویک ایر 2 از کیف مناسبی کمک گرفته می شود. این کیف محفظه مناسبی برای حمل قطعاتی نظیر باتری، شارژر و ... دارد. همین موضوع باعث می شود این کیف نیز از تجهیزات اصلی برای حمل این دستگاه به حساب آید. پاور بانک از جمله تجهیزاتی است که برای انواع مویک ایر 2 مورد استفاده قرار می گیرد.

شکل ظاهری مویک ایر 2

مویک ایر 2 در هنگام پرواز کردن بال خود را افزایش خواهد داد. ابعاد مویک ایر برابر با 180*97*84 میلی متر است. این میزان هنگام باز شدن بال هواپیمای بدون سرنشین برابر با 183*252*77 میلی متر می باشد. وزن این پرنده نیز به حدود 570 گرم می رسد.

چهار موتور این وسیله بر روی بازوهایش نصب شده اند. این بازوها از بدنه مویک ایر خارج می گردد. قسمت بالای مویک را باتری ها تشکیل می دهند. برای بستن بال های این هواپیما باید از دکمه های مرتبط کمک بگیرید. در سمت چپ ایر 2 نیز می توانید یک درگاه USB-C برای شارژ یا انتقال عکس و فیلم به رایانه را مشاهده نمایید.

سمت راست این وسیله نیز حاوی یک اسلات کارت حافظه میکرو می باشد. در این نوع وسیله امکان بهره مندی از کارت حافظه 256 گیگابایت نیز وجود دارد. اگر تمایل دارید که این قسمت از مویک ایر 2 خالی بماند، باید به این موضوع اشاره کنیم که این دستگاه دارای حافظه داخلی برابر با 8 گیگابایت می باشد.

در ناحیه جلویی مویک ایر 2 نیز یک گیمبال سه محور وجود دارد. این گیمبال سه محور مجهز به سنسور 1.2 اینچی می باشد. این سنسور قادر به عکس برداری با وضوع 12 یا 48 مگاپیکسلی می باشد. ویدیوهای هلی شات مویک ایر 2 با وضوح 4k و حداکثر 60 فریم در ثانیه ضبط می گردد.

فیلم های هایپرلپس با وضوح حداکثر 8k  تهیه و تولید می شوند. شارژ کردن کنترلر از درگاه USB-C انجام می گیرد. این جایگاه در قسمت پایین مویک ایر 2 وجود دارد و بین دو محفظه قرار گرفته است. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مویک به سایت شرکت آموت مراجعه نمایید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()