مویک مینی به عنوان یک پرنده کامپکت مورد توجه قرار می گیرد. منظور از پهپاد کامپکت یک پهپاد با قابلیت حمل آسان و ساختار جمع و جور می باشد. در واقع این ساختار سبک، ایمنی این پرنده را افزایش می دهد. وزن سبک این دستگاه باعث تعادل بیشتر آن در پرواز خواهد شد.

مویک مینی کمتر از 250 گرم وزن داشته و این وزن معادل با یک موبایل هوشمند می باشد. زمانی که وزن پهپاد مینی مویک کم باشد، بسیاری از قوانین مربوط به پرواز آن ها نیز برداشته می شود و در مورد پرواز آن سخت گیری نخواهد شد.

با در اختیار داشتن اپلیکیشن DJI FLY، می توانید یک کاربری قدرتمند با منوهای زیاد را در دست بگیرید. این موضوع باعث می شود که شما هلی شات را در طی چند ثانیه برای پرواز آماده سازید. ضمن اینکه با همین اپلیکیشن نیز قادر به تنظیم پلان فیلمبرداری و عکس برداری خواهید شد.

فیلم های خروجی این پهپاد کیفیتی در حد فیلم های سینمایی داشته و این موضوع نشان می دهد که دوربین این پهپاد بسیار حرفه ای عمل می کند.

راه اندازی اصولی مویک مینی

در اپلیکیشن DJI FLY، یک آپشن به نام Fly Tutorial  وجود دارد. با این آپشن می توانید در مدت کوتاهی(کمتر از پنج دقیقه) اطلاعات و راهنمایی های لازم درباره این اپلیکیشن را دریافت نمایید. ضمن اینکه با کسب اطلاعات دقیق می توانید مویک مینی خود را به شیوه ای اصولی و صحیح راه اندازی کنید و پرواز دهید.

پروانه های مویک مینی با با یک حصار 360 درجه محافظت می گردند. همین موضوع پرواز مویک مینی را ایمن کرده است. این موضوع باعث می شود که شما از پرواز دادن پهپاد مینی در فضاهای بسته یا جمعیت زیاد ترسی نداشته باشید.

در واقع سنسورهای 360 درجه این دستگاه از هر نوع برخوردی حتی به شکل عمد نیز جلوگیری به عمل می آورند. چون این سنسورها بسیار هوشمند می باشند. به منظور خرید انواع مدل های مویک می توانید با کارشناسان شرکت آموت در ارتباط باشید.

 

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()