اگر تا کنون فکر می‌کردید که رینگ لایت تنها برای دوربین‌های عکاسی استفاده می‌شود بهتر است عبارت خرید انواع رینگ لایت از نوع سلفی یا رینگ لایت برای موبایل را در اینترنت جستجو کنید تا متوجه شوید که کاربرد این وسیله فراتر از آن‌ چیزی است که در ذهن داشته‌اید. با توجه به این‌که دوربین‌های تلفن همراه نیز بسیار پیشرفت کرده‌اند و اکنون عکاسی با موبایل هم طرفداران بسیاری دارد، طبیعی است که تکنیک‌هایی برای عکاسی با گوشی‌های هوشمند نیز ایجاد شده است. به همین دلیل استفاده از رینگ لایت در گوشی موبایل نیز حائز اهمیت است.

بیشتر قابلیت‌های رینگ لایت‌ عکاسی در رینگ لایت‌ مخصوص موبایل نیز وجود دارند و تا حد قابل قبولی به شما کمک می‌کنند تا نتیجه‌ی مطلوبی بگیرید. اگر می‌خواهید عکس‌هایی هنری بگیرید، با خرید این وسیله یک قدم به سمت عکاس شدن بردارید و اولین تجربیات خود را رقم بزنید.

در خرید رینگ لایت سلفی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اولین موضوعی که هنگام خرید رینگ لایت سلفی جلب توجه می‌کند قیمت آن است. این رینگ لایت‌ها در مقایسه با انواع دیگر، از قیمتی بسیار مناسب برخوردارند. درست است که کاربرد رینگ لایت‌های عکاسی بسیار فراتر و حرفه‌ای تر است اما رینگ‌ لایت‌های موبایل نیز به میزان قابل توجهی به بهبود کیفیت نور محیط کمک می‌کنند.

اما فاکتور دوم که در خرید رینگ لایت برای موبایل باید به آن توجه کرد ابعاد و اندازه است. شما باید رینگ لایتی متناسب با ابعاد گوشی خود تهیه کنید. هم‌چنین وزن این وسیله نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. رینگ لایت‌های موبایل اصولا وزن کمی دارند و سبک هستند. گیره‌هایی نیز برای اتصال این وسیله به موبایل طراحی شده‌اند که موجب استفاده‌ی آسان‌تر می‌شوند.  

این رینگ لایت‌ها اصولا با USB‌ شارژ می‌شوند و با باتری کار می‌کنند. جنس بدنه‌ نیز باید به هنگام خرید رینگ لایت مورد توجه قرار گیرد. سعی کنید محصولی باکیفیت خریداری کنید که تا مدت‌ها دوام داشته باشد و آسیب نبیند. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع تجهیزات نورپردازی از فروشگاه فوکوس دیدن نمایید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()