در ادامه‌ی مزایای استفاده از فلاش های عکاسی قصد داریم به سه دلیل دیگر نیز اشاره کنیم.

دلایل استفاده از فلاش عکاسی (بخش دوم)

  • رویایی شدن تصویر. پیش‌تر اشاره کردیم که فلاش عکاسی سطح کنترل خوبی به ما می‌دهد. با استفاده از فلاش حتی می‌توانیم کنترل درخشندگی را نیز در پس‌زمینه‌ی تصویر به دست بگیریم. هرچه کنتراست تصویر افزایش یابد، تصویر حالتی رویایی‌تر به خود می‌گیرد. به این شیوه می‌توانیم سبکی مختص خود ایجاد کنیم. تصور کنید یک زوج در فضایی باز ایستاده‌اند و در پس‌زمینه فضایی ابری را مشاهده می‌کنیم. اگر بخواهیم توجه خود را بیشتر به زوج معطوف کنیم در حقیقت منظره‌ی ابرها را از دست می‌دهیم و همین امر از میزان رویایی بودن تصویر می‌کاهد. اگر بخواهیم به ابرها توجه کنیم زوج به حاشیه می‌روند ولی در عوض حالت رویایی حفظ می‌شود. برای حل این مشکل و توجه کافی هم به ابرها و هم به زوج، می‌توانیم از فلاش عکاسی استفاده کنیم تا بتوانیم زوج را با نوری متفاوت نشان دهیم. به این شیوه از واقعیت فاصله می‌گیریم و تصویری منحصر به فرد خواهیم داشت.
  • تثبیت حرکات. اگر از چراغ‌ها یا فلاش‌های بزرگتری استفاده کنیم و فاصله‌ی میان فلاش‌ها را کم کنیم نتیجه‌ای شگفت‌انگیز خواهیم گرفت. اگر با هر بار فشردن فلاش، سرعت تولید نور از سرعت باز و بسته شدن دیافراگم دوربین بیشتر باشد، می‌توان حین حرکت سوژه، تصاویری جالب ضبط کرد. این تکنیک را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.
  • جایگزین کردن نور دلخواه با نور موجود. گاهی ممکن است کیفیت نور پس‌زمینه بسیار مناسب باشد اما نحوه‌ی تابش آن مورد پسند عکاس نباشد. در این موارد می‌توان با کمک فلاش عکاسی نور دلخواه را با نور موجود جایگزین کرد.

فراموش نکنید در همه‌ی موارد ما به دنبال کیفیت نور هستیم و کاری با میزان نور نداریم. در حقیقت ما با تغییر نحوه‌ی تابش نور موجود و سپس عمل فلاش زدن به روشی متفاوت نور محیط را  تنظیم می‌کنیم.

فروشگاه فوکوس ارائه دهنده انواع تجهیزات فیلمبرداری و عکس برداری می باشد.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()